Nozzman blijft tekenen

Ik ben op vakantie geweest, maar nozzman heeft allesbehalve stilgezeten. hier staan de reacties op het plaatje wat ik hier ge-copy-paste heb. Hopelijk klaagt meneer nozzman me niet aan, want misschien schend ik wel zijn copyright . Mocht dat zo zijn nozzman; verwacht ik wel een grappige cartoon erover hoor hé ! In ieder geval check ik zijn site redelijk vaak vanaf nu; en zal ik grappige cartoons vast nog wel eens plakken hier. Zijn gastenboek kan ik op de site helaas niet meer vinden…

Ondertiteling

Mateja Kezman wordt ondertiteld op Nederland 2 of 3 tijdens een interview. Vraag ik me toch af waar dat op slaat; hij praat nog bijna beter dan Humberto Tan man!

Maarja; vanmiddag gebasketballd. Voel me nu niet helemaal top, heb weinig gespeeld ook in mijn wedstrijd, want ik zit tegen ziek zijn aan te hikken. Morgen veel slapen en hopen dat t niet erger wordt..
Ik ben niet vaak ziek; maar als ik ziek ben is het altijd goed raak, dus dan zou ik vast wel weer een week ziek zijn .

Met maar 15 minuutjes speeltijd ofzo, hebben we toch gewonnen – damn, het staat nu geschreven of ik de ster van het team ben, en geloof me; dat is écht niet zo -, maar het was geen geweldige wedstrijd. 3 puntjes verschil overwinning, en toen ik er in de laatste kwart in stond heb ik nog 5 punten ofzo weggegooid; dus werd ik lekker meteen weer gewisseld . Deze week weer trainen en dan de volgende wedstrijd met een lekker gevoel beginnen en lekker winnen. Moet lukken, toch?

For now on: tot zo .

Stelletje lomperiken!

Wat een lomperiken zijn jullie zeg. Ik meld op mijn weblog dat ik een week op vakantie ben; en dan nog zie je 20 unieke bezoekers per dag in die week. Jullie lijken allemaal wel een beetje op Willem, die was ook mee op vakantie. Gast heet Rein(H)ard (Die H hoort er niet, maar t is een harde die Rein, dus vandaar)… Maar die heb ik Willem genoemd; vanwege zijn extreme lompheid. Verder is het wel een schatje hoor .

tot zover mijn suckin vakantieverslag (het verslag zuigt, de vakantie r0xx0rd3 – breezahsletjestaal wordt je in Mol snel bijgebr8 – ). Maar goed; het was super en tot de volgende fabeltjeskrant maar weer.

GEPOEI!

HIP! in de top 50 :)

Zo, hieronder de stats na 2 dagen weer een beetje geinig loggen. Ga morgen alleen op vakantie, dus zullen jullie me weer een week moeten missen. Daarna hoop ik toch wel meteen weer in de top 50 te staan .

Schemaatje links laat plaats 45 zien, doordat er 71 bezoekers waren de 9e oktober .

Digipics zijn in!

Ik zit ff op lekkerloos te surfen en kom bergen pics tegen met bekenden . ff de gekste dingen eruit halen:
Jojo heeft het als enige vrouw erg gezellig:

Haar poesje is erg gewild!

en de webmaster – KIP! – is botergeilL

Anja Stijn is later ook nog in da house

Spannend he ? Die schrijft ook stukjes hier

back home :)

Eindelijk thuis. Heb een hele tijd gebasketballd, en mijn blaren zijn nu dus weer open. Helaas. Heb extreem zere poten en ook een lichte enkelblessure; maar heb nu toch anderhalve week rust .
Na het bballen ff bij mijn meisje langsgeweest. Die sliep al half; dus heb k ff wakker geslagen, een knuffel gegeven, en ben weer weggegaan.. luv ya schat .
Daarna heb ik een bezoekje gedaan aan mijn lievelingswinkel; de macDonalds . 2 hamburgers, een mcChicken en 6 KipMcNuggets met zoetzure suas verdwenen zo in de mond van jpschadde. Lekker hoor. Daarna heb ik nog een klein stukje gereden om de benzine op te maken. Jaja; rijden om het rijden. Morgenochtend ff die bak volgooien van mijn eigen zuurverdiende geld en dan kunnen mijn ouders m weer gebruiken als ze van vakantie terugkomen .

jpschadde in Rotterdam

jpschadde en Abram waren in Rotterdam. Om 8 uur stond ik bij frits te wachten op de stoep en om 5 over 8 was die eikel eindelijk eens zo ver. Dus toen gingen we rijden en dronken we veel BOE!
lit. Bullit dus. Gezellig filerijden en een half uur te laat op school komen. Kon mezelf gewoon op de presentielijst inschrijven (2 verplichte uurtjes) dus dat scheelde. Opdracht die we gemaakt hadden heb ik helaas nix over gehoord (kutfile!) maar het schijnt dat het goed was. Mooi .

Toen broodjes halen bij Appie’s Broodjescorner. Jammie; echt lekker ! De broodjes zien er duizend keer beter uit dan die van het plaatje, maar ik kon mijn digicam niet meenemen, want die is bij iemand anders voor de basketball… Nou weer ff rondtouren; die tank moet toch leeg hihi..