De Br33S4h-generatie…

Het internet zit er vol mee. Het fenomeen breezahslet is redelijk bekend. Ik heb nog geen term verzonnen voor de mannelijke breezahs, maar die zijn er ook genoeg. Ik kwam viavia bij dit log terecht en ik ben het 100% met ‘Frank’ eens.

Uit mijn MSNlijst zijn ze voor 98% geweerd, maar dit soort namen kom ik bij mijn broertje in de lijst te veel tegen..:
EeE ik Heb GeeN BrEeZahZzZ MeeR in hUiz, nu FoeL ik Me DepRi, nix Kan me MeeR OpVrOlukUh. ZellUfzz MSN niet, daT LuKT Me GeWoOn Nie SoNdeR BreeZaH In Me KlaUw *snik* eNde *Sniffle*

Waarom verneuken 10 tot 16-jarigen de Nederlandse taal? Vinden zij het wel makkelijk om te lezen? Zie jij dit soort mensen over 30 jaar in de hoogste functies van Nederland of iets dergelijks? Zie als voorbeeld de CU2 van de breezahs van de foto links Ik kan best begrijpen dat mensen dingen doen als; ff, w8, k, en nog wat sms-afkortingen; maar het moet niet te gek worden. Smileys hanteer ikzelf soms wat te vaak; maar dat doe ik om een bepaald gevoel bij een zin te geven. Ik ben namelijk nogal vaak sarcastisch .

Wat mij betreft gaan we met zijn allen weer gewoon normaal schrijven, met een hoofdletter aan het begin van de zin en voor de rest kleine letters. Interpunctie is ook best wel eens handig . Je hoeft niet perefect nederlands te schrijven (he Adam? – spelchecken is voor mietjes ), maar probeer in ieder geval normaal te doen. Dan doe je al gek genoeg!

Wederom thuis

Vanmorgen om 9.10 opgestaan. Snel haasten; douchen eten rennen naar de bus. Precies weer op tijd op school. Ga ik zitten in de college; begint die doos Engels te lullen. Abram naast me zegt ietwat hard: “Praat s ff Nederlands dan joh, doos!” Best moeilijk schijnt dat te zijn; voormensen uit Canada..
Statistiek en Inleiding in de Bedrijfskunde niet echt meegemaakt. Dat Inleiding in de Bedrijfskunde wordt extreem saai gebracht door de betreffende leraar.. dan lees ik het wel uit het boek hoor . Best een makkelijk boek; Engelstalig; maar wel makkelijk. Ben vandaag in de trein weer 82 bladzijdes opgeschoten; dus zit nu bij hoofdstuk 4…
Zit ik hier met een bloedneus achter mijn computertje een log te typen… Vanmiddag een harde schijf ophalen op het postkantoor; een nieuwe pc bestellen voor een vriend van me; 2 computers maken, 2 opdrachten doen voor morgen en ook nog een artikel uitzoeken voor een presentatie. Drukte alom. Ook mijn harde schijf ff leegbranden. Je zal dus wel wat van me horen vandaag .

Meneer de president; welterusten.

Ik ga lekker mijn nest in, maar ik wou nog ff kwijt dat als je chat via mIRC; haal dan de update. Je kan door een bug zo ervanaf gekickt worden, en dat gebeurt vaak als je jezelf tegenover sommige mensen vervelend opstelt (hmmz doe ik dat nou dan toch te vaak ?).
Verder schijnen er een flink aantal beroemdheden bij te komen, according to the poll. Morgen moet ik ff een opdr8je afmaken voor school en nu ff lekker slapen.
Expeditie Robinson gekeken; komt nog wel eens een uitgebreider logje over denk ik. Ook Meiden van de Wit; wederom geniaal . Tot morgen, weltrusten, en alle 77 unieke bezoekers van vandaag zie ik morgen graag weer terug !

ShagHank en Gabrio

Ik krijg allemaal hete smsjes van twee Katwijkse jongemannen die er openlijk voor uitkomen dat ze de liefde met elkaar bedrijven. Het betreft de mannen die rechts in dit logje op het plaatje staan .
In dit logje laten ze mij van mijn mooiste kant zien, omdat ik heb gezegd dat ze uitermate lelijk zijn. Ik ben natuurlijk gigantisch knap en heb een goddelijk lichaam, en zij zijn, zoals ik al zei; uitermate lelijk. Onderstaand plaatje wordt in et voorgaande logje besproken, en zeg nou zelf; ik ben veel lekkerder dan Jamai, Gabrio & Shaghank bij elkaar! Ofzo

Afgehakte piem0l :)

Je piemel afhakken om een schuld af te betalen; het gebeurt echt! klik hier. Lees meteen de eerste reactie van ene jpschadde, eens kijken of de FOK!ers er nog op gaan reageren !
Ik stel in dat bericht dus dat die suffe Tanzanianen hun piem0ls als dildo’s in het westen verkopen. Ze hadden een schuld van een paar honderd euro. Hihi. Stommigheid daar hoor8).

Polluitslag

Wat vind jij van basketball?

Met 21 stemmen is onderstaand uit de poll gekomen.. Gek want basketball zuigt echt niet . Nieuwe poll komt er over een paar seconden aan .

Zuigt; ja, zuigt echt! (38.1%)
Zuigt; maar jouw foto’s zijn geil! (23.8%)
Vet cool; I’m an addict (19%)
Zuigt is een kutwoord (special 4 willemijn ) (14.3%)
Wel aardig (4.8%)

Parrel presenteert week 40

Op de site van http://www.peterparlevliet.nl weer de nodige foto’s van week 40 gevonden. Mijn zwagertje die na weet ik hoe veel bier nog steeds geen bezopen blik in zijn ogen heeft, is die gast in het rooie shirtje, met de =nu= rechte neus .
Het kratje is nog best wel vol

De eigenaar staat ook ergens op de site.. p.s. Arie, is dat r ien van jou, of nie ?

Inmiddels in de CAS..

Gelukkig kan Johan wél kijken of ie bal is