Bovenstaande jongetjes zijn vage kennissen van me
. Ok, niet heel erg vaag, maar toch
. Er werd door iemand van vakantie (Sandra; kan ik ook nog mooie verhalen over vertellen
) gevraagd naar een foto van Martijn ster. ‘Omdat ie zo lekker is’. ofzo
. Nouja, ik heb deze foto maar gegeven; hij staat er wel zo intelligent op vinden jullie niet? Meteen maar weer ff op dit log gegooid, want het blijft een mooie foto
.
En hier staat, nogmaals, de rest
.
Author: jpschadde
little longer :)
Zo dan, dan ben ik eindelijk ontwaakt uit mijn winterslaap. Werd om kwart voor een wakker en voel me voor het eerst sinds dagen een beetje niet-ziek. Maar eens zien voor hoe lang dat duren mag.
Jullie weten misschien wel dat ik ben bezig geweest met http://ds1mj1.grasshoppers.nl. Een ding is zeker; de lol is er voor mij compleet van af. De wedstrijdsecretaris die altijd de site heeft bijgehouden, vind zijn website http://www.grasshoppers.nl veel beter en mooier en geweldiger en up-to-dater dan de mijne. En ik heb nooit gezegd dat zijn site enorm zuigt ofzo; alleen dat ik samen met hem wilde komen tot een betere website.
Sinds het nieuwe design er is zijn er een aantal opmerkingen gekomen. Ik heb sommige van deze opmerkingen aangenomen; en heb dingen veranderd in de website. Ik heb geen zin meer om mailtjes naar het bestuur te zenden, ik wacht wel tot de volgende vergadering en hoop dat ik erbij aanwezig kan zijn. Voorlopig krijg ik mailtjes van de wedstrijdsecretaris van ‘wat een schijtkleur’. De beste man is qua leeftijd al heel volwassen, maar qua gedrag, ach, wat zal ik er eens van zeggen.
Het is nooit goed om dit soort dingen te vertellen aan al wie het lezen kan. Maar ik doe het lekker toch *puh*. We zien wel wat er van komt; ik meld nu alleen dat ik vanaf nu boven het gezeik sta. Whoppa; weer een ervaring rijker
.
Voor alle mensen die aan het werk zijn: lekker he, werken?
short & non-intresting
morgen langs bij EMBA.
Nu slapen.
Weltrusten ![]()
Ik word manager…
Een man vloog in een heteluchtballon boven het land en besefte dat hij verdwaald was. Hij zag beneden een man lopen en daalde tot hij binnen gehoorafstand was. “Neem me niet kwalijk,”, riep hij, “maar kunt u mij misschien helpen? Ik heb mijn vriend beloofd hem een half uur geleden ergens te ontmoeten, maar ik weet niet waar ik ben.”
De man beneden antwoordde: “Ja, u bent in een heteluchtballon en zweeft ongeveer tien meter boven de grond. U bevindt zich tussen de 40 en 42 graden noorderbreedte en tussen de 58 en 60 graden westerlengte.”
“U bent zeker systeembeheerder”, zei de man in de heteluchtballon.
“Inderdaad,”, zei de ander, “maar hoe weet u dat?”
“Nou,” zei de man in de ballon; “alles wat u zegt is technisch gesproken juist,
maar ik heb helemaal niets aan die informatie. En al met al ben ik nog steeds verdwaald.”
De man op de grond zei: “U bent zeker manager?”
“Dat klopt, maar hoe weet u dat?”
“Eenvoudig. U heeft geen idee waar u bent.
U weet al helemaal niet waar u naar toe gaat.
U heeft iets beloofd terwijl u geen idee heeft hoe u die belofte moet waarmaken en u verwacht dat ik uw probleem oplos.
U verkeert nog steeds in dezelfde positie als voor wij elkaar ontmoetten, maar op de een of andere manier is het nu mijn schuld!!!”
Prinsjesporno :P
woke up with 55..
visitors. Dat wil zeggen dat er gisteren minder bezoekers waren dan eergisteren; toen ik weer net terug was van vakantie. Vraag ik me toch af waarom dat zo is; zou iemand die veel bezoekers heeft me gelinkt hebben die dag ofzo
? Nedstat er misschien nog maar eens op nakijken; maar niet echt boeiend..
Ik zit hier in het zgn. F/G gebouw; voor Bedrijfskundestudenten. Gezellig in mijn uppie; ik moet nog ff een opdracht maken voor mentoraat en daarna nog een artikel zoeken. jippie!
In het nieuws gelezen dat heroine hetzelfde effect heeft als klaarkomen. Gezellig hoor; dan kunnen al die junks hun behoeftes vanaf nu met andere dingen verzadigen
.
Peter R. de Vries

Deze pic heb ik ff van Nossie gepikt
. Hier meer Mabelhumor:
http://mabel.web-log.nl
mabel zegt in deze pic sorry ![]()
en deze ![]()
Nou nog wat meer bezoekertjes op de log.. gisteren waren er 77, maar nu loopt het aantal nogal terug
.



