Breez@hs en gangst@hs ![]()
Nee Mladen; je bent geen gangster ![]()
Dirty; je lijkt weer lekker op Nick Carter ![]()
Ken ik jou nou, of niet? En euh; hey je ogen geven licht!
Zwarte BH, wit shirtje.. dat kan toch niet
?
De gewilde breez@hs voor de heren uit het topic.. (en de geile broer van DirkAbram ![]()
laatste breez2hs voor komkommer ![]()
Author: jpschadde
Vrijdag..
Vrijdag was weer een mooi dagje voor mij. 10 uur wakker; das wel erg vroeg voor jpschadde
. Om kwart voor twaalf bakkie gedaan op mijn oude werkplek; supergezellig weer
.
Daarna de stad in geweest voor schoenen oor Willemijn. Had ik niet zo’n zin in, maar ben toch gegaan natuurlijk
. De bus naar Leiderdorp gepakt om te gaan eten bij een vriend van mijn ouders. Vooraf garnalen, paling en rivierkreeft in honing/mosterdsaus (zie picture
). Erg lekker hoor. Tomatensoepje en daarna een vleesspulletje uit de oven, en ook stoofvlees. Aardappeltjes en andijviespul (niet mijn favoriet) maar met brie erop. Erg lekker weer
. Als toetje een bitterkoekjespuddingspulletje wat ook best om te kanen was
.
Twaalf uur naar huis gereden; allemaal bekaf, best volgegeten, en volgegoten
.
Basketballlll
Krijg net mailtje van de wedstrijdsecretaris:
P.S.: Heb je het laatste al gehoord in de Oegstgeest-soap? Kunnen die gasten niet spelen op die vrijdagavond 28-11-2003 (ze hebben alleen een klein trainingszaaltje a la van Lierenstraat ter beschikking)… Nu gaan ze proberen om zaalruimte vrij te maken op de zaterdag 29-11-2003… En de thuiswedstrijd (die nog niet was gepland) kan waarschijnlijk niet worden gespeeld dit jaar (geen zaalruimte meer over). Dus daar moeten we waarschijnlijk voor uitwijken naar 03-01-2004 (in sporthal Cleyn Duin)…
Dit zuigt dus best wel weer.. Maar we hebben nog iets positiefs:
Vanavond 23-11-03 (19.00)speelt Jongens Junioren 1 van Grasshoppers tegen eredivisionist MSV in Noordwijkerhout; sporthal De Schelft. Moet een leuk oefenpotje worden; kom kijken en aanmoedigen
. Voor alle spelers uit mijn team die komen; ik neem de shirtjes wel mee
. Ik heb er al zin in
genaaid door…

Patrick Kicken kan kicke fotoshoppen. ofzo ![]()
Voor mijn schoonpapa

en thx to Nossie voor het pikken. Plaatje behoeft denk ik geen uitleg ![]()
Top 50
Ik kreeg laatst een reactie van, volgens mij, een bezoeker van retecool; dat ik met een erectie naar mijn statistieken zou zitten te kijken
. Vond ik wel een leuke opmerkingen; is helaas nix van waar. Daarop wilde ik voor vandaag maar eens een aanvulling maken: Gisteren met 91 bezoekers op de 50e positie in die lijst gestaan. 91 unieke bezoekers en dan zo’n lage plaats. Ik heb wel eens 4e gestaan met 70 bezoekers toen er nog een stuk minder gelogged werd hier
.
Dan nu met 68 hits sta je natuurlijk helemaal niet in de top 50. Maar er zijn wel 68 mensen zo gek om hier een kijkje te nemen.. Dus toch aardig. Ik log niet als retecool.com of volkomenkut.com; ik vind het niet leuk om zelf zo te loggen. Wel om dat soort lgos te lezen, ik heb toch een beetje macabere humor
. Op naar de 500 visits; zodat ik toch met een erectie naar de stats zou kunnen kijken?
Sandra…
In de herfstvakantie (die ik overigens niet had; dus ik ben gewoon maar niet naar school gegaan…) zijn we naar België geweest met de familie van mijn vriendin. Een hoop huisjes daar gehuurd. Ook andere Katwijkse families zaten in dat park te zitten; het was erg gezellig.
Ster en Arie achter de meisjes aan, waaronder die van onderstaande plaatjes
. Ze kon erg goed opschieten met haar stiefbroer
.
mmz misschien volgen er nog wel eens meer foto’s. Reacties van Ster en Arie zijn gewensd ![]()