Nou; maar weer beginnen aan dat kut-adoptieverslag van school. Moet ik nog iets tussen NS en overheid doen.. grmblz
! Ik heb het nog niet helemaal voor elkaar op die nieuwe uni; ik moet er nog veel doen zegmaar om een beetje mee te komen. Dat heeft die gast ban het plaatje niet; die was er al op vroege leeftijd bij en voelde zich meteen man
.
Gelukkig kan ik weer lekker loggen; loze verhalen schrijven; plaatjes plakken; andere mensen afzeiken en lekker chillen achter mijn computertje.. hoe lame ook
. Binnenkort weer eens werk zoeken en beslissen of ik verder ga met deze studie of het toch niet the bomb is.. Want Wiskunde en Statistiek liggen me bijvoorbeeld helemaaaal niet. En de rest is ook best ingewikkeld
…
Author: jpschadde
Bij gebrek aan beter..
De lamers van yakuzi.com zijn dus gestopt of iets dergelijks; en weer eens zonder iets te zeggen. Ik bedoel; kom dan niet terug en blijf in je kutbunker. Houd dan gewoon je mond en je vingers en typ niets..
Bij gebrek aan beter (volkomenkut.com is rustig; ijsqueen is alleen maar aan het ruzieën met Marokkanen en retecool.com heeft ook niet altijd de beste onderwerpen) ben ik aangewezen op Nossie en ruffnext (let op: soms 18+
).
Daar komt dan natuurlijk bovenstaand plaatje weer vandaan, en ik zie er wel vaker (voor mij) grappige dingen tussen staan
.
Web-log.nl zegt niet meer van die klotestoringen te hebben; dus dat is weer mooi meegenomen. Voorlopig ff chillen achter de pc en een presentatie maken….
Continu offline :’(
Weblog is de laatste tijd retevaak offline. Hopen dat joris, de eigenaar; er snel iets aan doet want dit zuigt. Al een dag of 4 kan ik steeds niet op mijn weblog komen, en ook nix schrijven.
zuigt gwoon onwijs.
Daarbij is yakuzi.com ook nog weer eens op zwart gegaan. Wat is dat nou weer voor een kutgrapje? Komt dat door Sargasso of gaan jullie ineens ook grappig doen; net als volkomenkut
Dat is een oud grapje dat allang niet meer leuk is; sukkels!
Nozzman Ha-Ha
Wederom mooie pics op nozzman. Onder andere het mooie plaatje van de Kerstman, die niet meedeed tegen Ajax:
1 2 3 4 5 6 7, waar is Kezman nou gebleven? Hij is niet hier, hij is niet daar; hij is bij de mafia
!
Meer mooie pics, zoals deze over de paus en neuken doe je zo ; allemaal op nozzman.
Echt een toppertje
!
Mabel kan nog dichten ook
Op Mabels web-log een hoop gekke plaatjes over die chick. Vandaag kreeg ik een mailtje van floris met dit gedichtje erin
. Best aardig genoeg om te posten dacht ik zo..
De fabel van Mabel
Op Bruinsma’s unieke bootje
Legde menig crimineel het loodje.
Op bordeeltje Jacoba werd natuurlijk gepit
En tussen dat volk sliep ook Wisse Smit.
Want Charly da Silva, die dikke Chileen,
Herinnert zich alles en zei dus meteen:
Wij deden van alles aan boord van dat schip,
Dus ook Mabel Wisse die kwam voor een wip.
De volgende dag was ‘t al uit met die pret,
En werd rap dat wijf ‘t schip afgezet.
Dat deed dan die Lange, en altijd heel fluks,
Want Mabel wist ook: er was handel in drugs.
Wippen was goed, maar verder geen gezeik,
Voor je ‘t weet is ‘t bekend op Soestdijk.
En inderdaad, na Bruinsma en ander gespuis,
Draaide Mabel haar kontje in ‘t Koninklijk Huis.
De Queen, al kende ze haar pas,
Was met die Mabel geweldig in haar sas:
Ze was intelligent en sportief, want ze zeilde,
Dat was genieten, ‘t oranjevolkje kwijlde.
Maar als je bijna van Oranje bent,
Moet je ook op visite bij de minister-president.
Er kwamen toen geruchten, dat Mabel ons wou foppen,
Voer voor de Kamer! het journaal! en vette krantenkoppen.
En simpel dacht het wicht: zo is ‘t is mooi geweest,
Nu alle aandacht voor ons huwelijksfeest.
Maar dat was vreselijk misgegokt,
De oranjetrut en chocoprins hadden wèl gejokt!
En temidden van al die ellende,
Triomfeerde die steile Balkenende.
Na wat indringende gesprekken
Kon het paar, wat hem betreft, verrekken.
En zo hoort het ook, Jan-Peter,
Je deed het goed, alleen: De Vries was beter.
Want Peter R., dat is de gein,
Raakt het hart van de ware republikein!
En na zoveel oranjeverdriet
Is een republiek zo erg nog niet.
En jij Mabeltje, jij kunt zeggen ziezo!
Kruip nu maar lekker onder Johan Friso!
Gayreport
Jah hoor; gevonden op de site van Gabrio: Homo’s:
Amo en Homo in da house ![]()
Moet je poepen Amo? Stelletje wiggers ![]()
Sjabba Paff NOT in action
Volgende oefenpotje tegen je team is in de Boors Jeroen
!
Damn ik mis mijn oude schooltje ![]()
raad je plaatje
Waar zou ik nou eens geweest zijn?

En die Honda CRX, die stond er gewoon per ongeluk op
. Die is lelijker dan die van de vriend met wie ik bij de mac was
.