Webcam

Van verschillende mensen kreeg ik het verzoek om mijn lelijke hoofd weer eens te laten zien op het wereldwijde web. Dit wilde ik dus maar eens gaan doen via dit web-log. Hoe? Ja, dat wordt dus nog ff lastig . Middagje besteed aan het kloten met dat ding; maar dat is dus ook niet altijd je van het.

Uiteindelijk ben ik maar gaan rondvragen op hét forum voor computernerds en dat heeft geresulteerd in dit topic. Nou maar hopen dat die webcam hier op dat weblog kan komen te staan…

Been to Angel

Net verjaardagje geweest. Best gezellig. Lekker aso gedaan weer ook . Ging biertje pakken voor mijn oom, en voor mij. Andere gast die dr was wilde kennelijk ook etwas zu saufen, echter; dat had ik niet helemaal begrepen. Mijn nichtje d8 dat ik bier ging pakken voor mijn oom en die gast (ben ff ze naam kwijt ). Ja; hallo; ik ben tegenwoordig wel student hoor! Ik moet dus om mijn image denken .

Dus ik had t flesje bijna leeg en toen begon ie te zeiken dat ie nog nix te drinken had gehad. Mijn broertje zou zeggen: ‘LEKKER VOOR JE!’, maar er werd gwoon een lekker groen flesje met spul voor m gepakt…

Net een mooi filmpje gekeken via VK. Niet voor dierenliefhebbers . Ik neem er nog een biertje bij, u ook?

lachen gieren brullen

Zit net te eten met mijn moeder en broertje. Kwam net mijn nest uit dus had ff shirtje aangetrokken en een badjas aangedaan. Mijn broertje gek zitten maken.

Ik zei dat ie zijn beker melk toch niet over me heen durfde te gooien. Na lang aandringen en zeggen dat ie een mitje was durfde ie nog steeds niet omdat mijn moeder ernaast zat. Hij had al een stoot gekregen ook . Ik m nog meer gek maken en uiteindelijk flikkert ie die hele beker over me heen . Hehe, de drol . Nou ga ik dus maar ff douchen .

De kontschoppers

Samengooien die hap. Ik moet nu 300 sites afzoeken naar voor mij grappige dingetjes. Flikker volkomenkut.com retecool.com ijsqueen.nl yakuzi.com en al die andere zeiklogs over anderen bij elkaar! Nu lees je soms dubbele info; over info van negers die helemaal niet grappig zijn. Pornotroep bij gebrek aan beter. Waarom gaan jullie niet allemaal samen in www.zeikendlog.nl ofzo? Kom op man; inspireer jezelf

Theo van Gogh gaat ook loggen schrijft Eddum. Dat zal ook wel zo’n galspuier worden, neem ik aan; als ik die gast zo af en toe op tv zie . Niet dat ik dat erg vind; want ik heb toch een macaber gevoel voor humor.

In ieder geval; ik ben weer thuis van een superdag op school (shit, kan dat?). Teveel uren nix gedaan; maar de 3 uur die ik bezig was waren best stoer. Thiemen; als je kijkt; stel hier je vragen

Bballdude

Laatste keer vandaag dat ik een strip van iemand anders post, mag ik hopen. Wordt zo eentonig zo . Maarja; ik vond hem goed en wilde m jullie niet onthouden . Het gaat r om dat ik bert en ernie zelf ingesproken zou kunnen hebben; GEPOEI! Ik doe die k*tstemmetjes iig te vaak na .

Lekker ff balletje gooien nu; 1 training maar omdat ik het druk heb met school; maar toch, ff gooien. Niet meer naar de snackbar; niet meer die verdomde Pringles (heb vandaag al 2 dozen op ) en lekker over alle gangsters uit mijn team heendunken .