Van verschillende mensen kreeg ik het verzoek om mijn lelijke hoofd weer eens te laten zien op het wereldwijde web. Dit wilde ik dus maar eens gaan doen via dit web-log. Hoe? Ja, dat wordt dus nog ff lastig
. Middagje besteed aan het kloten met dat ding; maar dat is dus ook niet altijd je van het.
Uiteindelijk ben ik maar gaan rondvragen op hét forum voor computernerds en dat heeft geresulteerd in dit topic. Nou maar hopen dat die webcam hier op dat weblog kan komen te staan…
Zit net te eten met mijn moeder en broertje. Kwam net mijn nest uit dus had ff shirtje aangetrokken en een badjas aangedaan. Mijn broertje gek zitten maken.

Laatste keer vandaag dat ik een strip van iemand anders post, mag ik hopen. Wordt zo eentonig zo