Via reet kwam ik op het stukje van de heks. Nu ben ik niet zo bekend als meneer Luuk Koelman, maar ik wil ook wel zeggen dat Gretta Duisenberg op een heks lijkt. Koelman, die trouwens altijd best aardige columns voor Metro schrijft.. Misschien krijg ik nu ook wel zo’n mooie dagvaarding van haar; dat ik 30.000 euro moet betalen..
Mevrouw Duisenberg; u moet die column niet als ‘grievend en een ontoelaatbare inbreuk op haar persoonlijke integriteit‘ ervaren. Het maakt niets uit dat u een heks bent toch? Uw man ziet er ook niet uit; dus who cares?
Oja; als het om de diepere betekenis gaat (verw8 ik wel;)), dan maakt het ook geen zak uit; want Arafat leest toch de Metro niet en u kan wel een stootje hebben, toch
?
Reet bericht ook nog over DEZE supervette site. Duurt lang; maar moet je echt ff kijken
!

Ik weet niet of dat woord wat ik tot onderwerp heb verkozen precies goed geschreven staat; ik had misschien beter voor vernedering kunnen kiezen. Ach; ik wil jullie alleen maar laten zien dat ik niets aan mijn uiterlijk kan doen; dat is allemaal in de genen meegekregen 
