‘Gretta het geile heksje’

Via reet kwam ik op het stukje van de heks. Nu ben ik niet zo bekend als meneer Luuk Koelman, maar ik wil ook wel zeggen dat Gretta Duisenberg op een heks lijkt. Koelman, die trouwens altijd best aardige columns voor Metro schrijft.. Misschien krijg ik nu ook wel zo’n mooie dagvaarding van haar; dat ik 30.000 euro moet betalen..
Mevrouw Duisenberg; u moet die column niet als ‘grievend en een ontoelaatbare inbreuk op haar persoonlijke integriteit‘ ervaren. Het maakt niets uit dat u een heks bent toch? Uw man ziet er ook niet uit; dus who cares?

Oja; als het om de diepere betekenis gaat (verw8 ik wel;)), dan maakt het ook geen zak uit; want Arafat leest toch de Metro niet en u kan wel een stootje hebben, toch ?
Reet bericht ook nog over DEZE supervette site. Duurt lang; maar moet je echt ff kijken !

Skieën met Sviib…

Dit is de bomb! Skieën met een studievereniging van de Bedrijfskunde faculteit. Zit ik serieus over na te denken om te doen . Wie gaan er nog meer vraag ik me dan af ?
De après-ski mogelijkheden en het nachtleven zijn prima; het dorp heeft hele gezellige bars, discotheken, terrassen en restaurants. Onze accommodatie ligt midden in het centrum en vlakbij de pistes. In het appartementencomplex zijn een fitnessruimte en een klimwand aanwezig, waar je gratis gebruik van kunt maken. Het gebied is sneeuwzeker door de ligging op een hoogte van 2500 meter en de aanwezigheid van sneeuw-kanonnen. Behalve skiën en snowboarden, kun je een bezoek brengen aan de sauna met jacuzzi, een keer vliegen met parapente of als een
ongeleid projectiel sleeën.

Voor maar 199 euro ben je tien dagen weg. In deze prijs is de Royal Class busreis, het appartement en een zesdaagse skipas inbegrepen. Maak dus 16 tot en met 25 januari 2004 alvast maar vrij en licht je vrienden of collegegenoten snel in!

Jammie..

Was weer super op school. NOT! Maarja; opdrachtengezeik is af; statistiek heb k gesnapt, Cock Bukman (een hoogleraar) heeft me weer een supersaai uur laten meemaken, maarja, ik blijf altijd maar weer lachen om zijn naam. Welke gek verzint er nou zoiets?
oja; Amsterdam Demon Astronauts hebben gewonnen van Rotterdam Basketbal. Alleen de website al; die heeft zoveel informatie als een konijn zonder velletje..
Informatie staat er niet echt veel op.. neem nou dit plaatje. Zie je de nummer 5 ergens terug bij de afzonderlijke spelers? Nee. En ik wil nog wel weten of die eikel nou Arwin of Arvin heette; want ik heb nog tegen die dwaas gebasketbald.. De man van het plaatje is een Katwijker; en heeft zijn roots bij dezelfde club als ik. oja; Rood haar is biggetjeshaar, en biggetjeshaar is lelijk8)!

toedeledokie

Zo; ik ga nou mezelf douchen en al die troep om mezelf mooi te maken (make-up enzo) op mijn gezicht smeren. k ga een baal brood halen voor mijn mammie en daarna naar school om te chillen leren.
Vanavond een basketballwedstrijd kijken bij Rotterdam Basketball.
De wedstrijd tegen het ongeslagen Demon Astronauts wordt aanstaande donderdag gespeeld om 19.30 uur in het Topsportcentrum Stad Rotterdam Verzekeringen.
Dat belooft een mooi potje.. ik zie jullie daar !

Humiliation

Ik weet niet of dat woord wat ik tot onderwerp heb verkozen precies goed geschreven staat; ik had misschien beter voor vernedering kunnen kiezen. Ach; ik wil jullie alleen maar laten zien dat ik niets aan mijn uiterlijk kan doen; dat is allemaal in de genen meegekregen .
Gelukkig waren er oplettende mensen (komkommer!) die plaatjes gingen capturen; en zo maken jullie kennis met mijn pa, aan de linkerkant van deze tekst. Mijn broertje zal vast ook nog wel eens gecaptured worden… succes !

Geld verdienen

Ik heb een tijdje de banner van euroclix op mijn web-log gehad.


Dat is bovenstaande. Als je je aanmeldt krijg ik 100 clix en dat staat voor 1 euro. Nog niemand heeft er op geklikt en ik lees net op het forum dat het niet hoort om geld aan joris te verdienen, dus ik zal die banner misschien nog wel eens spammen; maar ik heb ‘m uit de welkomsttekst gehaald. Ik heb wel al 30 euro verdiend met dat spul; dus best grappig .

Verders; was ik toch ff lekker wezen basketballen; 5 blocks, 3 schotjes (en raak8)), paar lay-ups. Ik word misschien ooit nog eens goed .

CNN presents…


HIER hét verhaal van de eeuw, met de volgende titel:
Study: Fellatio may significantly decrease the risk of breast cancer in women
. ff mijn vriendin bellen ofzo.. is natuurlijk weer mooie nep; die site; kan haast niet anders, maar toch wel leuk dat er een gek is die die dingen verzint . Nou weer ff bballen; die klotewebcam komt later wel :S. Oja; heb ff nieuw kapsel op m’n hoofd gebouwd; vandaar dat dat ff online moet maarja