Anal Aron

En ja hoor! Ik mag mezelf berucht noemen . Ik zat net in de bus richting huis en toen kwam Nico toevallig ook. Even later kwam een schattig 15jarige blond meisje naast Nico zitten. Oe Oe Oe denk je dan toch voor zo’n jongen. Die gaat ‘r meteen versieren. Nee hoor; dat deed ie niet. Hij zei; dit is het zusje van Aron!

Ik; “het zusje van Aron! Oe Oe Oe je zal daar maar het zusje van zijn”. Feit is dat we de arme jongen altijd lopen te pesten . In ieder geval zei ik; doe ‘m maar de groeten van Jean-Paul. Ze draaide zich om en ging ineens grinniken. “Jij? Ben jij Jean-Paul? Die vieze? Die van basketball? Jean-Paul, jij? hihihi”. Nou, daar zit je dan, in een volle bus, met allemaal mensen die denken; hmm, dat is Jean-Paul.

Het was in ieder geval erg gezellig en als ze thuis komt gaat ze waarschijnlijk Aron om het ‘grapje over de 25 centimeter’ vragen. Aron; be prepared . Voor sommige mensen gaat dit stuk nergens over; maar de meeste basketballende Katwijkers weten wel degelijk wat hier aan de hand is 8)8).

verjaardagje..

Gisteren had ik een verjaardag van een vriendin van mijn vriendin. Bij die vriendin van mijn vriendin waren veel vriendinnen met vrienden en dus was het voor mij erg gezellig .
Eerst mijn vriendin ophalen met de auto. Richting Katwijk dus. Daarna een andere vriendin ophalen. Whoppa; richting Valkenburg (Zuid-Holland:P). Gezellig hoor. Zo gezellig; dat ik de afslag naar het huis van ‘de jarige vriendin’ voorbij rijd. Kan gebeuren, niet? Iets verderop draai ik dus de auto en ik rijd terug richting Tabitha de jarige vriendin:D. Er ligt in Valkenburg een zogenaamde ‘druppel’ op de weg. Een ophoging om ervoor te zorgen dat het verkeer er niet keihard langs scheurt. Daar reed ik dus over heen (zoals altijd), maar nu liggen er ook stenen achter. En dat kan zo’n auto dan niet hebben.
We konden gewoon doorrijden dus we stapten voor Tabitha haar huis uit. Helaas miste er toen ineens een wieldop. dit is onze auto. Uiteindelijk zag die wieldop er dus ook zo uit.. Niet fijn, maarja, de wieldop heb ik er net weer op gedaan en het valt allemaal wel weer mee .

breezertaal…

Mj4h dIt lOgJuH ZaL Ik eNs iN HeT BrEzEr sGrIjVeN!!!! DuZz zO Zi3n 12jArIgEn d3 WeR3Ld dUs lAtEn wIj dAt aLs oK EnS DoEn1!1!1 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* Al eRdEr bRiGtE Ik oV3R D3 bReZeRgEn3rAtI3!!1! hIhI LoL DuZz dAmN WaT ZiJn eR En hOp v4n -P

nOu gOeD Ik zAl hEt hIeRbIj hOuDeN W4Nt dAmN WaT Is hEt kUt lEzEn )

HIER vindt je de breezervertaler .

grmblz

Web-log.nl heeft zo zijn kuren. Zegt ook Adam Curry in het stukje wat je kan lezen als je op de link klikt .
Vanmiddag een ellenlang stuk geschreven, ok, het was compleet onzinnig; maar toch. Het is weg. En het STOND in de lijst. Maar nu is het dus weg. Omdat ik geen klembord (zo heet dat toch in Windows) heb, kan ik het stuk niet terughalen… whatever. Vanmiddag film gekeken.. Aan het plaatje kan je wel zien dat ‘t American Pie 2 was.. Had ik dus nog nooit gezien; echt een gemis, want all dudes speak ’bout it .

Vanavond verjaardag; laten we het eens op een zuipen zetten ofzo !

sjongejonge..


Wil ik kijken hoeveel mensen er gisteren op dit gekke log hebben gekeken; heeft joris weer lopen kloten met de opties ofzo; dat kan dus niet meer. Alleen statistieken van 1 maand kan ik nou nog zien…

Verders was ik toch al pissig; ik ben verdomme mijn armband kwijtgeraakt.. Ik ga nou ff rondje Noordwijk fietsen om te checken of ik m misschien vinden kan; het is verdomme een gouden armband van weetikvhoeveelhonderd euro :(.

Adam; je weet wat je voor Sinterklaas moet geven.. een armband . Kutzooi. Zometeen ook maar langs politiebureau meteen :S. grmblz!

games..

En dan ga ik nu maar ff douchen en zo naar mijn vriendin.. En een game installeren . Schijnt wel cool te zijn; commandos. Voor als ik ooit weer eens tijd krijg om te gamen.
Het is trouwens echt ziek gesteld tegenwoordig met google. Moet je onderstaand plaatje zien; dat is gewoon standaard.. Suffe shit; maar je moet wat om MSN voor te blijven! Vet design maken is dan geniaal ;).