weeeeh! koeis! groeis!

Hihi; koeis! Dat was de ged8e die ik bij deze foto kreeg. Groei zit erbij; en lelijk dat ie is . Als ie hier kijkt; reply ff, slet!
Verder heb ik vandaag een backupje van Bob zijn HD naar m gebracht; zodat ie zelf ff zijn pc kan fixen. Had ik al grotendeels gedaan.. PC van mijn oom gefixt en wat mooie wallpapers voor m uitgezocht:P:P. Nu de PC van een vriend van me maken. Gez(w)ellig he? Ik blijf die koleredingen maken..

Achja; tot ooit. Zometeen basketballen dus tot ooit.. again. foto ff veranderd, speciaal voor groei

Karelknetter

Die eikel heeft dus ook een eigen log. Vanaf nu een linkje ernaartoe; dat is ie wel waard he? Hij reageert samen met die komkommer mijn hele log vol; dus mag er ook nog wel een linkje naar zijn site verwijzen.

Oja, op zijn log vond ik iets toepasselijks voor de meeste mensen om mij heen:

De meest loze functie..

is de poll. en de uitslag is:

Wat verwacht je van je leven?
Ik wordt rijk en beroemd en het gaat allemaal wel ok! (38.9%)
Zoals het nu gaat vind ik alles best hoor (22.2%)
Ik blijf dezelfde kneus die ik nu ben; heb geen verw8ingen.. (16.7%)
Ik word all1 rijk en leef een lekker leven. (13.9%)
Meer opties? Reageer maar op een log ofzo (8.3%)
Stemmen: 36

En nu een nieuwe poll; voor de opgewonden jongetjes komkommer en KarelKnetter, omdat ze op iedere log geile onzin reageren verwacht ik een leeftijd van 14 jaar. Nou?

Joris, gratis, web-log

Toch nog een log. Een met een mening. Verdomd; die jongen heeft ook nog een eigen mening!
De gang van zaken bij web-log.nl is nogal in opspraak gekomen. Adam Curry loopt te zeiken dat Jos van Vliet loopt te zeiken over web-log.nl & Joris. Volgen we het allemaal nog? Ik wel

De laatste weken loopt het niet lekker op de servers van joris. Steeds is er sprake van downtime, problemen, maar het wordt altijd zo weer opgelost (deze keer duurde het 14 uur – zegt vanvliet – …). Ja, schreeut Curry; dat kan je verwachten als iets gratis is. Nee Adam; zo werkt dat niet. Als je een dienst levert moet je dat goed doen. Als het niet langer gratis gaat zul je maatregelen moeten nemen.

#1: Neem geen nieuwe webloggers meer aan.
#2: Delete alle IDLE-logs (Angel is al 2 maanden gestopt ofzo?)
#3: Verzin een oplossing om aan (gratis?) bandbreedte te komen (hoeveel MB genereer je eigenlijk joris?)
#4: Lukt #3 niet, maak het dan betaald; vraag donaties, whatever.

Dit zal moeten gebeuren; want:
Ik heb wel een beetje bandbreedte bij xs4all en kan op mijn eigen host hosten. Maar een eigen weblog erop bouwen wordt me wat ingewikkeld. Radio Userland zal ik eens naar kijken wat die troep kost (40 dollar). Of een andere oplossing.. Maar een leuke url is dan ook niet gek. Voor mensen als ik is een puur hobby; en veel geld heb ik niet om ervoor te betalen. Ik wil er wel wat voor betalen; als de sites up blijven.

Om een lang verhaal kort te maken:
Zeiken mag op services die niet goed lopen. Het is aan joris om de problemen op te lossen; en als dat NIET lukt; is het aan de gebruikers om over te stappen op iets anders. Let wel; joris zal dat wel even zelf aan moeten geven.
jpschadde is overigens heel erg blij met web-log.nl, en hoopt dat het snel weer allemaal goed komt

Jammie

fact 1: Ik word steeds beter in Fifa
fact 2: Ik moet nog veel leren
fact 3: Ik heb weinig tijd
fact 4: Morgen moet ik computers maken..
fact 5: Ik ga zo slapen
fact 6: loze log is dit.. tot morgen

Strategisch ondernemingsplan

WOEI! Ik speel Fifa 2004 nu; echt supervet
Maar daar slaat de titel niet bepaald op. Ik ben op zoek naar ideeën voor bedrijven om een ondernemingsplan over te schrijven. Dat wil zeggen; ik heb een groepje van 4 mensen gevormd, en daarmee moet ik het komende jaar vooruit. Een bedrijf uitzoeken is dan nogal belangrijk en daarom vraag ik: zijn er mensen met een eigen bedrijf; of werken er mensen in een bedrijf; waar 4 studenten wel handig zijn, die een ondernemingsplan voor dat bedrijf schrijven?

Het houdt in dat de hele markt in beeld wordt gebracht, de positie van het bedrijf daarin, en nog veel meer . Misschien leuk; reageer zou ik zeggen . Adam Curry; heb jij niet nog een leuk bedrijfje voor ons?

Abram is een eikel ;)


Sniekiesnoekie moest het nummer van Annette hebben. Dus gaf Abram het nummer van Francoise. Snoek belde Francoise maar die nam niet op want die zat in de klas. Joost mag weten wie Francoise is trouwens . In ieder geval werd sniekiesnoekie teruggebeld door Francoise en die gaf de telefoon aan onderstaand meisje. Vage situatie meer; maarja; Abram is gewoon een lulletje .