Schijt aan alles.nl

Plaatje van Mabel’s log wil ik jullie niet onthouden:

Ben jij misschien ook zo onverschillig? Interesseert jou ook meestal geen zak? Ik heb gisteren naar Netwerk zitten kijken & NOVA & 2VANDAAG; dat soort herrie. Gaat helemaal nergens over. Problemen van nix! Wat kan mij het nou boeien dat Prins Charles het met 2 vrouwen tegelijk doet? Do I care dat het koningshuis beledigd wordt? Artikel 23 moet worden verwijderd; boeien!
Hans Teeuwen heeft daar eens een leuk stukje over gedaan; zoooo, interessant! Ja, boeiend, heel erg boeiend. aaaahh flikker toch op man.

Als Israeli’s en Palestijnen elkaar nou allemaal afmaken; is het probleem de wereld uit. Of ze gaan vredig naast elkaar leven. Zelfde met de papoea’s en Indonesiërs. En zo kan je nog wel ff doorgaan. Iedereen ff chillen dan hebben we over een paar jaar wereldvrede, toch?

Over die drugs op school…


Ze hadden het er laatst nog over, in het nieuws. Nozzman speelt vast wel in op de actualiteit, niet ? dat dat zo gevaarlijk was voor kleine kinderen. Schandalig dat er eentje XTC trakteert.
Ik bedoel; neem dan Viagra, kijken wat dat voor een effect op de dames heeft van rond de 5 jaar *stijve nek?* of op die jongetjes uit de lagere klassen stijve ###?.

Schandalig dus; maar ik moest wel lachen om deze cartoon. Ik had het trouwens over Viagra; ik krijg r altijd SPAM van & delete dat dan. Kan je dat in Nederland niet ergens goedkoop vandaan halen?
En moet ik dat dan voor de wedstrijd in het water doen, of erna pas (dat mijn teamgenoten niet de hele wedstrijd met een stijve lopen of de tegenstander juist wel8)).. whatever; ik ga wel op research .

AAHHH! NEE!!!!!

Het is inmiddels zover. Ik check vaak wat de nieuwste blogs zijn; plaats een reactie en kijk na 3 maanden nog eens . Nu keek ik hier: http://xkusjex.web-log.nl/. Tip: doe het niet! Nee, echt niet!

Joris heeft toevallig vandaag nog op mijn log gereageerd; op het stuk over web-log. Misschien kijk je wel vaker joris; maar neem mijn advies nu ter harte: delete die blog. Straks stapt heel CU2 over op web-log, omdat dat wel blijft draaien. Want de laatste dagen gaat het weer helemaal top met de servers van web-log!.

In ieder geval; het is een breezah-site:
Naam: AnJeMIeK
Woonplaats: NiEuWeRkErK a/D IjSsEl
Favoriete drank: PaSsOa.MaLiBu,BrEeZeR..
Favoriete stad: ROTTTERDAM NaTuUrLiJk!!..FeYEnOoRd–>RoTTerDaM
Misschien dat het laatste regeltje alles verklaart; maar ik ben voor het bannen van alle breezers van web-log.nl !

Surfen op werk en school..

lees dit artikel en surf je gek op je werk en school..
Privé-surfende werknemers zijn voor veel werkgevers een bron van irritatie. Vaak denkt men dat privé-surfen in de baas zijn tijd niet bijdraagt aan de arbeidsproductiviteit.
Dit is natuurlijk gelul; want het verhoogt het plezier in je werk. Dat staat dan dus ook in het artikel. En hoppa; alle ambtenaren hebben er een nieuwe hobby bij vanaf nu

Gezellig op school..


Net ff heel erg leuk op mijn oude schooltje geweest.. Woeiwoei wat een gezelligheid. Hoop bekenden, niet echt geweldig, maar ook niet echt saai . Ouwe leraren ff gek gemaakt en natuurlijk DE juf. Joepie. Broodje bal gegeten en een fles Sisizooi. En je wilt niet weten hoe ik er gekomen ben; half staand op mijn fiets omdat ik nog steeds dat klotezadel mis.. nu eerst een zadel halen :S. jammie.

grmblz again

Net getraind. Super. Ben volgens mij 10 kilo afgevallen deze 2 uur. Of zal het bier ervoor gezorgd hebben dat ik weer dikker ben geworden? Kom ik net naar buiten.. ..hebben die verdomde kutKatwijkers mijn zadel van mijn fiets gejat. Op zekers dat ik er een terug ga zoeken. Eerst morgen nog maar daar kijken of die klootzakken m niet in de bosjes hebben gegooid ofzo. Stomme kuthangjeugd; je moet het letterlijk nemen: ophangen die lijers!
In ieder geval kon ik dus niet relaxed zitten op de terugweg, en zal ik op zoek moeten naar een nieuw zadel. verdomme!