Plaatje van Mabel’s log wil ik jullie niet onthouden:
Ben jij misschien ook zo onverschillig? Interesseert jou ook meestal geen zak? Ik heb gisteren naar Netwerk zitten kijken & NOVA & 2VANDAAG; dat soort herrie. Gaat helemaal nergens over. Problemen van nix! Wat kan mij het nou boeien dat Prins Charles het met 2 vrouwen tegelijk doet? Do I care dat het koningshuis beledigd wordt? Artikel 23 moet worden verwijderd; boeien!
Hans Teeuwen heeft daar eens een leuk stukje over gedaan; zoooo, interessant! Ja, boeiend, heel erg boeiend. aaaahh flikker toch op man.
Als Israeli’s en Palestijnen elkaar nou allemaal afmaken; is het probleem de wereld uit. Of ze gaan vredig naast elkaar leven. Zelfde met de papoea’s en Indonesiërs. En zo kan je nog wel ff doorgaan. Iedereen ff chillen dan hebben we over een paar jaar wereldvrede, toch?




Naam: AnJeMIeK
Net getraind. Super. Ben volgens mij 10 kilo afgevallen deze 2 uur. Of zal het bier ervoor gezorgd hebben dat ik weer dikker ben geworden? Kom ik net naar buiten.. ..hebben die verdomde kutKatwijkers mijn zadel van mijn fiets gejat. Op zekers dat ik er een terug ga zoeken. Eerst morgen nog maar daar kijken of die klootzakken m niet in de bosjes hebben gegooid ofzo. Stomme kuthangjeugd; je moet het letterlijk nemen: ophangen die lijers!