Smileys..

Zo, en toen moest ik een nieuwe naam nemen. Smiley.web-log.nl ofzo . Ik zet te pas en te onpas een smiley neer, en dat zien jullie vanaf nu heel duidelijk. Over mijn hele log staat het vol met die gezichtjes.
En dat is niet stoer . Dus moet ik maar proberen te minderen. In ieder geval, knipogen, lachjes en tongetjes zul je nog wel veel gaan zien .
Vraag me alleen nog af waar joris die lachebekjes vandaan heeft gehaald. Of zou Aukje dat gedaan hebben (knipoog)?

In ieder geval; probeer je er niet aan te storen, dat doe ik zelf nl. al genoeg . Het is wel leuk dat er echte smileys op de site staan, maar bij komt het door overmatig gebruik nogal geel over op de log..

Been there done that

Kom net van het Transferium af. Nee, niet eens bij de MacDonalds geweest. Wel waren er veeel andere mensen. Met stoere auto’s. Niet normaal man. Megasounds komen er uit. DVD zitten ze te kijken. Geile sletjes die rondom de auto’s huppelen. Teveel daarvan trouwens. Vind ik echt niet kunnen, maarja… edit:was er trouwens met een maat van me, met Honda CRX met veeeeel power en veeeeel muziek in da box ..

Nu moet ik toch gaan sparen voor een eigen auto. MAarja, je zal ook ooit moeten trouwen en een huis kopen . Wat heeft er dan prioriteit ? Voorlopig heb ik een OV, dus stoer doen met mijn auto hoeft nog niet . Dat komt later wel; als ik rijk ben. Want de lotto valt toch op mijn nummertjes ?

Was iig erg vet; had geen digitale camera bij me, maar was wel leuk gewoon voor mijn eigen ervaring . Hoeft zeker niet iedere week; want het volk dat er rondloopt soms.. nou ja, laat ik er maar niet meer woorden aan vuil maken .

Ruud en Benny (zijn jullie nou 13 of al 14?) liepen er ook. Op de fiets . Whehe, suckers . Whatever, ze waren ook aan het kijken, en zelf stoer en boos aan het kijken. Net als alle andere stoere mannen daar . But still; was ok op het transferium in Leiden .

oe oe oe 2

Hier nog een 2e foto, dat ben ik van ver weg met de muis in mijn hand . Gekkigheid .
Er moet natuurlijk ook iets in mijn stijl op de stie staan, en de vorige foto was te stoer . Nu gewoon zoals ik ben; insane . WOEi!

oe oe oe


Moet maar s een goed webcam programma ergens vandaan zoeken :S. Dit is ook niet echt je van het.. Over 7 minuten stap ik op de fiets naar verder weg, dus als je iemand met deze trui en bril en hoofd ziet rijden richting Katwijk; dat ben ik ….

Porno en kerken..

hier een lollig verhaal . Waarschijnlijk speelde de pastoor zelf nog mee in die film ook. Ik ben ook christelijk maar dat achterbakse gedoe altijd. En dan gaan ze dit soort dingen ook nog aanpakken :S. Gekkigheid.
Toch wel lullig; als je 6 jaar getrouwd bent, en dan toch ineens niet . Kan je weer overnieuw trouwen. Dat is tenminste wat het artikel doet vermoeden .

Jammie en k*t

Zo dan, net ff over de markt gelopen. Halve kilo Kingsize pinda’s en een cake gekocht voor mijn mammie . Was ze blij mee hoor .

Daarna richting Albert Heijn voor brood. Ongevraagd meteen maar ff frikandellen en kroketten gekocht bij de snackbar ernaast . En ja hoor; lekker gegeten .

Krij jij ook al honger ? In ieder geval; ook nog 2 broodjes bal op, was best genieten .

Nu moet ik natuurlijk computers maken; voor die van mijn oom heb ik ook de avond nog want Willemijn gaat bij een vriendin een film kijken.. succes . Ik moet alleen nog een virusscanner hebben en die kan ik helaas nergens vinden :S.

morgen :D

Goeiemorgen deze morgen . Lekker uitgeslapen, maar niet lekker geslapen. Waarom draaien vrouwen zich duizendmaal om in hun slaap? Of zal ik het geweest zijn die niet stil kan liggen .

Strax eindelijk ECHT de pc van mijn oom maken; ik heb tot een uur of 3 de tijd. Daarna de computer van iemand anders maken; staat waarschijnlijk dat SMARTBUSTvirus ofzo op. Moet te doen zijn . Voorlopig eerst maar eens zien naar huis te komen op de een of andere manier, want ik heb hier geen fiets staan..

Will update u later