***Plaatje speciaal voor Angel-fire***
Als ik ff moet ontspannen (tussen het leren door) lees ik allerlei weblogs. deze met de zojuist genoemde column, of Deze hele mooie, voor mij nieuwe blog. Die laatste heb ik ook aan Dagmar (wie is dat toch hoor ik jullie denken) laten zien. En aan Willemijn… Over die kutscheten zei ze; Achterlijk lomp wijf..
In ieder geval; de eerste logger schreef altijd over de expeditie, de tweede kennelijk dus ook. Hij tipt de Finse expeditie en natuurlijk ook de mindere punten daarvan.
Blijft het toch hopen op – van de Nederlandse versie – de volgende aflevering; want hoewel ik vind dat ze er geen fuck doen op dat eiland; kijk ik er nog steeds met plezier naar. Of Gio nou bananen heeft gejat of niet; boeiend. Feit is dat ‘bolle-ogen-Ryan’ er de volgende keer waarschijnlijk uit gaat. Eindelijk.
Ilona mag van mij winnen, of gekke contactgestoorde Bjorn. Dat is namelijk de enige echte survivalboy (die trouwens alleen alleen kan survivalen). Verzuip die Geert met zijn kloteplannetjes, en wordt uiteindelijk de winnaar
! Ik lees natuurlijk graag alle volgende colums erover; dus keep me up 2 date
!
Gisteren berichtten de mensen van
Mijn pc is zo sloom als.. ..ja, als wat? Als een slome pc. Erg sloom dus. Ik heb sowieso nog 256 of 512 MB DDR 2100 mhz. geheugen nodig, maarja, dat is sterrevesduur en ik heb al mijn geld al aan andere dingen opgemaakt
Natuurlijk houd ik de web-log van
Gisteren ben ik met mijn grote vrienden van de
Nu heb ik er thank god nog geen last van gehad; maar er zijn al wel een hoop treinen die uitvallen vanwege het