Expedition Robinson

***Plaatje speciaal voor Angel-fire***
Als ik ff moet ontspannen (tussen het leren door) lees ik allerlei weblogs. deze met de zojuist genoemde column, of Deze hele mooie, voor mij nieuwe blog. Die laatste heb ik ook aan Dagmar (wie is dat toch hoor ik jullie denken) laten zien. En aan Willemijn… Over die kutscheten zei ze; Achterlijk lomp wijf..

In ieder geval; de eerste logger schreef altijd over de expeditie, de tweede kennelijk dus ook. Hij tipt de Finse expeditie en natuurlijk ook de mindere punten daarvan.

Blijft het toch hopen op – van de Nederlandse versie – de volgende aflevering; want hoewel ik vind dat ze er geen fuck doen op dat eiland; kijk ik er nog steeds met plezier naar. Of Gio nou bananen heeft gejat of niet; boeiend. Feit is dat ‘bolle-ogen-Ryan’ er de volgende keer waarschijnlijk uit gaat. Eindelijk.

Ilona mag van mij winnen, of gekke contactgestoorde Bjorn. Dat is namelijk de enige echte survivalboy (die trouwens alleen alleen kan survivalen). Verzuip die Geert met zijn kloteplannetjes, en wordt uiteindelijk de winnaar ! Ik lees natuurlijk graag alle volgende colums erover; dus keep me up 2 date !

Die Jan Piket…

Zijn boete is hier te zien. Wiens boete? Jan Piket; ieder Katwijker kent m wel. Als hij in zijn auto stapt kan je maar beter opzij springen; want oe oe oe, die gozer rijdt minstens 22 kilometer te hard. De ei .
Dan wou ik jullie nog even wijzen op de geweldige column van Nico Dijkshoorn. Wat kan die schrijven joh . Snel kijken op die log; het grote verhaal moet je hebben

het RSC :)

Gisteren berichtten de mensen van Geenstijl over de studenten van het RSC.
Nou, ik heb me doodgelachen . Ik heb in een huis van hun studenten geslapen (de Tempel) en dat was super. Ontgroenen lijkt me nix; net als al die verplichte avonden. Ik heb het al sterrevesdruk; dus dat wordt nix.

Mijn vriendin heeft, net als geenstijl, een afkeer van studentenballen. Ik vond het wel grappig om daar te feesten enzo; maar lid worden zou me denk ik net weer iets te ver gaan. Neemt niet weg dat er geweldige feesten worden georganiseerd; en soms worden er zelfs foto’s gemaakt (Geenstijl.nl maakte een mirror; deze).

Nou moet ik zeggen dat geenstijl meteen bijna alle studenten ballen noemt; terwijl het Corps toch wel de vereniging is met de meeste ballen in Rotterdam. Dat ze dan rijke pappa’s hebben die dit soort stripteases en speelseltjes mogelijk maken, is toch alleen maar leuk:)? Ik durf te wedden dat heren van GS dit ook wel schattig zouden vinden .

Defragmentatie

Mijn pc is zo sloom als.. ..ja, als wat? Als een slome pc. Erg sloom dus. Ik heb sowieso nog 256 of 512 MB DDR 2100 mhz. geheugen nodig, maarja, dat is sterrevesduur en ik heb al mijn geld al aan andere dingen opgemaakt . Vandaag stopte Command & Conquer Generals er 3 keer mee, na ongeveer 20 minuten spelen. Vraag me af of dat ligt aan de illegale crack die ik erbij heb, of mijn computer.. Die illegale crack is er trouwens puur en alleen omdat iedereen dat doet; en je anders niet online tegen elkaar kan spelen . Ik ga die game nog wel s in een winkel kopen als ik tegen onbekenden wil spelen ofzo . In ieder geval ga ik vanavond maar proberen of een defragmentatie helpt om die pc sneller te maken.
[OS: Windows XP Professional, SP1] [Uptime: 5d 13h 23m 20s] [CPU: 1-AMD , 1857MHz, 256KB] [Mem: 242/256MB]

Satire; Mabel & Donner

Natuurlijk houd ik de web-log van Mabel in de gaten. Vandaag pleeg ik dus een keer Koninklijk Plagiaat; want ik vond dit plaatje wel grappig .

Mabel schrijft:
Burgers, besef het nou eens, de monarchie is broodnodig als tegenwicht voor de talentloze machtswellustelingen zonder noemenswaardig gevoel voor humor. Want echt, Wij zitten weer gezellig voor de buis om negen uur! Wel slordig dat de vanuit het hiernamaals steeds actiever optredende Prins Claus nog steeds geen rol is toebedeeld in dat kleipoppetjesprogramma.

Kijk zelf dus ook ens op dat log; als je het laatste nieuws uit de mond van Mabel Wisse Smit herself wilt horen .

zuipen…

Gisteren ben ik met mijn grote vrienden van de basketballvereniging Grasshoppers onze gezamenlijke vriend gaan opzoeken in de beste kantine van Nederland. Plaatje van die gezamenlijke vriend zie je hier links. Was verdomd gezellig; maar we hebben de barman uiteindelijk gespaard die er vanochtend om half vijf weer uit meost om te gaan werken. Maakt niet uit; het was gezellig Martin . Over vroegah gesproken. Arjan Pols; de dorpsgek. En we hadden het over Japie, maar Jeroen; die gast heet Sjakie!
Was in ieder geval geweldig. Oja; niet vergeten dat Dagmar ook ‘in da house’ was en ons wat truukjes liet zien; klik HIER voor het truukje. Volgende keer neem ik mijn digitale cameraatje weer mee; dan kan ik tenminste mooie logs erover schrijven8).
Grasshoppers is op zekers de gezelligste vereniging van de bollenstreek (en waarschijnlijk van heel Nederland…

Treinen te laat..

Nu heb ik er thank god nog geen last van gehad; maar er zijn al wel een hoop treinen die uitvallen vanwege het treinen-bladerval-herfst-probleem.
Momenteel zijn nog niet alle treinen uitgerust met antiblokkersystemen. Daarnaast kunnen niet alle machinisten even goed omgaan met bladeren op de rails.
Dat zegt al wel weer genoeg; binnenkort nog meer vertraging. In ieder geval zijn de wielen van mijn fiets al aardig vierkant aan het worden, want ik fiets dagelijks door de bladeren; en daar kunnen die wielen niet tegen he !
Oja, mocht minister Donner dit lezen.. het is satire; de NS gaat er echt niet aan kapot; aan 1 zo’n grapje. Ook niet aan 10 grapjes. Of 100. De NS gaat namelijk dood aan het slechte beleid .