K3 & Rolstoelbasketball


jpschadde ging voor komkommer op zoek naar echte plaatjes van de dames van K3. Dat vroeg ie natuurlijk n.a.v. die post met Donner en JPB.. Dus wat doe je; je gaat goegelen (zo zeggen breezersletjes dat – ze bedoelen zoeken middels de search-engine google:)).

Wat vind je? Rolstoelbasketballers. Stelletje eikels bij Google; als ik naar K3 zoek wil ik 3 vrouwtjes krijgen; niet 30 rolstoelbasketballers!
Neemt niet weg dat ik het wel coole plaatjes vond, dus hier ook plaatjes 1, 2, 4 & 5 .

Bonus: 3 schapen op een rij & nog een keer… .

Retecools FotoFuck Vrijdag

Helemaal geniaal zijn ze bij retecool. IEdere vrijdag organiseren ze een ‘fotofuck vrijdag’. Eerst stemmen over wat het onderwerp wordt, en als het onderwerp besloten is, begint om 00.00 de fotofuck. Het mooie is dat er heel veel mensen fotofucken, en er wat tijd insteken om er wat moois uit te halen.

VANDAAG is het onderwerp Piet Hein Donner en Jan Peter Balkenende in een Satirische setting zetten. Absolute topper is Simoontje. Heeft volgens mij geen eigen blog, maar wel het retecool-sign als tattoo op JP zijn arm gezet . Geniaal !

Weltrusten lieve menschen

Helaas; ik kwam net aan bij de cursus en dat ging dus niet door (zie plaatje).
Ik ben maar gaan basketballen, en dat ging nog redelijk. Behalve dan dat ik nu blaren heb, mijn schoenen helemaal naar de klote zijn (foto’s volgen nog wel eens) en dat ik weer last van mijn lies heb, aan de rechterkant.

Waarom ging die klotecursus dan ook niet door ?
Het viel me op dat de meeste logs nu geen updates hadden nog; logs als VK, Retecool, Nico Dijkshoorn en Ruffnext, of Nossie. Wat moet ik dan? Misschien Geenstijl bekijken; maar dat is mijn stijl niet, die log.. Dus dan maar naar bed. Tot morgen, lieve menschen8)!

Studeren en intelligentie..

Krijg ik net dit mailtje op mijn universiteitsmail:
Toen ik thuiskwam van de Uni, nadat ik het boek Strategic Management had gekocht, bleek ik het boek al te hebben! Ik heb nu dus 2 exemplaren, en natuurlijk maar 1 nodig.
Heeft er iemand interesse in het andere exemplaar? Het is nog helemaal nieuw en kost bij Donner €52,95, maar van mij mag je het overnemen voor €35 euro..iemand interesse? Stuur dan maar even een mailtje terug!
Groetjes, Joris

Goeiemorgen Joris; ben je al wakker? En jij studeert? Zit je toevallig ook bij RSC? Ik heb hem een mailtje teruggestuurd; dus laten we op de reactie wachten . Oh oh oh, wat een stunt weer .

Goede tijden, slechte tijden

Mijn vriendin is geloof ik haar hele leven al fan van GTST. Nu zat ik op een of ander log te kijken, en kwamen natuurlijk de foto’s van Charlie (zo is ze met kleren aan…);) voorbij. Jaja; Aukje van Ginniken poseert wel eventjes voor jullie in de Playboy. Nou denken jullie allemaal; stoppen met lullen en geef me wat plaatjes. Ze zijn allemaal ongeveer 400 kb per stuk, dus het is downloaden kan ff duren, maar:
[1]Raad je cupje

[2]Het duurt ff voor je de navelpiercing ziet…

[3]Die navelpiercing zie je hier dus helemaal niet…

[4]Hey joh, kijk niet zo ondeugend! (wel wat voor Naughty Nico zo

[5]Waar ligt die zo van te genieten ?
HIER zijn nog een paar extra foto’s te vinden…

Dat dan weer wel..

Zit ik op de site van Thijs,
een van de vele suffe websites,
te kijken.. op die site waar íe gisteren mee reageerde (piet.nl.tt). Staat lieve Mariska’tje op, als C.H.I.C.K. Stelletje dwazen . Nog meer onzin, als het plaatje rechtsboven. Best grappig weer, niet ?

Maar ik moest van Friedchicken ook eens iets van zijn site posten. Waarom? Omdat dat gewoon een stelletje superdwazen zijn. Ze hebben leden en die hebben allemaal een apart zinnetje:

Henkie Boog: K ben genaaid want ik moet altijd het verste vietse.
Rickie Beelen: Ik heb ooits eens mij de mac 7 mcnuggets gehad in een doosje van 6
Rubberen Robbie: Als robje niet bezig is dingen vol te pompen, scheurt hij wel dozen uit
Jan Piket: ik kwam, ik zag, ik kwam, en ik rotte op
Van die laatste vraag ik me toch heel erg af wat zijn vriendin ervan vindt. Nou, Connie ?
Oja, Jeroen; deze foto nog ff. Heb je toch nog eens je droom in vervulling zien gaan. Een halfnaakte man op je schoot, met een bierflesje in zijn poepgaatje:)

Parrel maakt weer s wat..

Eindelijk weer eens wat foto’s van Parrel. Ik had natuurlijk weer s geen zin om uit te gaan die week, dus zat ik ergens anders te chillen. Hij maakt dan een lekker fotoverslagje, en daar ga ik op de bekende toer ff over zeiken
Die rechtse lekkerd, probeert al sinds jaar en dag mijn vriendin af te pakken. Zeg nou zelf; ik ben toch 10x zo lekker ?

Die dronken jongeman doet denk ik iets met zijn handen dat Mariska zo zit te lachen. Kan niet anders. Is t niet, zwagertje ?

Ik denk niet dat ie hier kijkt; maar als je kijkt; je bestelde zeker ’1 portie krulfrietjes alstublieft’ ?

En dat noemt zich dan uitsmijter. Vind je het gek dat dat kereltje van het voorgaande plaatje er niet uitgezet wordt . Ze worden steeds gekker. Oja; toch maar geen ruzie met ‘m zoeken