Satire-debat zuigt

Ik kan nu natuurlijk doodleuk weer beginnen over dat stomme satire-gezeik in Nederland, over kamervragen over geenstijl, of over het hoger beroep van Luuk Koelman, waarvoor je via de laatste link kan doneren… maar ik begin er gewoon niet over.

Ik ga leren, ‘Inleiding in de bedrijfskunde’, en een boek over ‘Strategic Management’ van een Nederlandse schrijver (Hé boerenhondenlul -correcte spelling – waarom schrijf je dat boek niet gewoon in het Nederlands man eikel? Je komt er zelf toch ook vandaan?).

Tot morgen dus, misschien wat meer spul dat wel interessant is, want dit interesseert natuurlijk geen mens iets. Behalve mijn ouders :P die het liefst hebben dat ik dag en nacht zit te leren…

Meiden van de Wit

Ik heb nog eens gezocht naar plaatjes van die Meiden van de wit.. en gevonden

Er is een www.meidenvandewit.tk, maar dat blijkt uiteindelijk een kut-club te zijn van hetnet.
Moet je je aanmelden enzo en dat zuigt, dus dat doen we niet. Er is nog een MvdW-shop.. & een MvdW-startkabel


Daar wordt ook over het succes van de serie gesproken. Dit artikel is ook best interessant om te lezen. In ieder geval om te kijken;). Ze – Eva Duyvestein (Floor) – ziet er in ieder geval beter uit dan op die foto met dat lelijke haar linksboven..

Dan nog Fréderique Huydts (Roos) en Angela Schijf (Frederique).. Caro Lenssen (Paula) werd gisteren bijna verkracht voor een pornofilm. Dat is weer de dochter van Renee Soutendijk (Beth) die ook in de serie speelt..

Ook op FOK! zijn 2 topics over de serie. DIT is nog wel de beste site voor informatie en foto’s denk ik zo.. Ze waren trouwens ook nog bij hints een tijdje terug.
Hier nog ff het plaatje van rechts, alleen dan beter…;)

Expeditie Robinson..


Het was weer een heksenketel op het eilandje in de Aziatische Oceaan. Gezellig ouderwets elkaar de koppen inslaan, dachten de mannen van de plaatjes.. Daar was alleen geen camera bij, dus hadden we er nog geen zak aan.. Gio (de linker) wint alle proeven, zo ook deze &kon zijn beste vriend uitnodigen op het eiland… Ook liet hij mensen voor Franca komen. Dolblij met de komst van de bekenden trokken zij zich terug. Franca had natuurlijk even heerlijke en stevige sex met haar broer op een rustig plekje van het eiland onder toezicht van haar zoontje. Gio deed vast en zeker zijn vriend. Gezellig hoor.

Zouden ze ook condoom-automaten hebben op een onbewoond eiland, vraag ik me dan weer af. Dat is toch haast wel nodig; want Bjorn (links) en Ilona (op het plaatje nog meer verrot dan in het echt) hielden een afzonderlijke blotebillencontest. Bjorn zijn bipsje was aardig verbrand & de mensen bij NET5 vonden het ook nodig om zijn piem0l op de tv te showen… Bij Ilona was het enige vet op haar lichaam even te zien in haar bikinibroekje.. Ik verwacht dat de Finse versie meer blotebillencontestwinnaars heeft.dit meisje kan beter haar kont laten zien dan Bjorn .

Bjorn zit op ‘duivelseiland Guan’ zonder Geert te hebben verslagen. Nu naait ie Geert door het eiland niet door te geven, en Geerts loze regels gooit hij dus zo naast ‘m neer. Had je kunnen verwachten Geert. Domme Ardennensurvivalkneus… Op naar de volgende aflevering van het steeds suffer wordende Robinson…..

Valse liedjes..

Zo, een dag vol afwezigheid vandaag (nu al gisteren). Mijn broertje vierde zijn verjaardag, en helaas overleed de opa van mijn vriendin om 16:40. Dat zat er aan te komen; maar komt dan toch volkomen onverwachts. Gek is dat. In ieder geval; erg jammer, en allemaal redelijk sad..

‘s Avonds heb ik bij mijn vriendin thuis met de halve familie eerst Expeditie Robinson gekeken, waar ik morgen nog wel wat over schrijf, als ik daar zin in heb… Nu wil ik het even kort over Meiden van de Wit (met Angel Schijfhebben:
Paula heeft het helemaal gehad in haar huwelijk met Piet, en ontvlucht het huis. Ze komt de knappe Johnny tegen, die alles lijkt te zijn wat ze tot nu toe gemist heeft…

Ik weet niet of jullie de serie kennen; er plaatjes van vinden is in iede rgeval lastig, maar: In de hele serie komen alleen blanken voor. Het gaat dan ook over een zuivelbedrijf . In deze aflevering een stukje over een meisje (Paula) die wordt versierd door een ‘player’ (Johnny), met donkere huidskleur. Deze man probeert het meisje te verkrachten en daar films van te maken. Leuke opmerking van mijn vriendin: ‘Ze proberen zo wel het stereotype zwarte erin te houden!’ Ja lekker hoor; daar heeft ze wel weer gelijk in.

Gewoon een grappig detail; dat ze er een donkergekleurd iemand voor in hebben gehuurd, niet dat het MDI morgen bij NET5 op de stoep staat; want dat soort gedrag houd ik dan weer helemaal niet van..

In ieder geval; weltrusten, en maar hopen dat de komende dagen meer voorspoed brengen…..

Hallo, wakker worden..

Het begon allemaal met het geval satire. Ik hoef niet uit te leggen wat Donner en JP voor een rel zijn begonnen. Het begin van het einde ofzo. Daarna kwam er een mevrouw Duisenberg, die dacht dat ze geschaad werd door een artikel van Luuk Koelman. De rechter was vast bang voor gezeik met meneer Donner, dus dit is de uitspraak. Mooie actie vind ik dan: ‘Steun Koelmans heksenjacht, stort op giro 666‘, nou alleen nog iemand die dat gironummer opent . Ik ben het dus niet met onze heks Duisenberg eens; je wordt er niet door geschaad doos, het is satire. Mensen mogen best eens om je lachen hoor. Dat gezeik in dit kleine kutland allemaal.

Nu wordt het weer leuker, want Geenstijl is in het nieuws. Waar? Daar!. Heel FOK! surft nu naar GS, dus dat is gezellig. Het Meldpunt Discriminatie loopt op ze te zeiken, en ene Frans Cuijpers, die zich al vaker tegen satire heeft verzet. Jongens jongens, wordt eens volwassen. Pik dat beetje kritiek en lach er zelf ook nog eens om. Terecht wordt bij GS gezegd:
‘Het zou toch te gek wezen dat je een een jaar in de bak moet zitten voor een uitspraak terwijl een marokkaan die iemand vermoord vrijkomt met 240 uur dienstverlening…’

Klinkt hard; maar ja, ik zie er wel iets in. Mag geenstijl alsjeblieft kritiek hebben op de KUT-Marokkaantjes? Ze bedoelen hier dus alleen de ‘slechte’ Marokkanen mee. Het is satire; een grap, denk eens na man! Waarom zeggen ze zoiets? Misschien om de PvdA af te zeiken? Het is misschien een ander soort humor dan het jouwe; maar als het je niet zint – zei ik vandaag ook tegen Jas, een domme bezoeker van dit log die er geen reet aan vindt maar toch bezoekt.. – dan lees je het toch lekker niet. Dan ga je naar www.disney.com ofzo. Kom op; grow up!

Koelman en satire..

Natuurlijk is heel Nederland voor satire op het koningshuis. De koningin zelf natuurlijk ook. En het koningshuis. Iedereen lacht erom. Maar niet alleen satire rondom het koningshuis; daarbuiten is het ook gezellig. Neem nou Luuk Koelman; die schrijft als een tierelier en maakt het ook nog eens grappig. Hij heeft een stuk geschreven over mevrouw Duisenberg en dat moest en zou een rectificatie krijgen. En ja hoor; het is zover.
DAG SATIRE, HET WAS LEUK JE GEKEND TE HEBBEN.

In ieder geval heeft hij het verwijderd, maar IK niet. Nicodijkshoorn heeft er zelfs het nieuws op aangepast… En post vooral veel mirrors, want daar heeft volkomenkut o.a. om gevraagd .