Zo, een dag vol afwezigheid vandaag (nu al gisteren). Mijn broertje vierde zijn verjaardag, en helaas overleed de opa van mijn vriendin om 16:40. Dat zat er aan te komen; maar komt dan toch volkomen onverwachts. Gek is dat. In ieder geval; erg jammer, en allemaal redelijk sad..
‘s Avonds heb ik bij mijn vriendin thuis met de halve familie eerst Expeditie Robinson gekeken, waar ik morgen nog wel wat over schrijf, als ik daar zin in heb… Nu wil ik het even kort over Meiden van de Wit (met Angel Schijfhebben:
Paula heeft het helemaal gehad in haar huwelijk met Piet, en ontvlucht het huis. Ze komt de knappe Johnny tegen, die alles lijkt te zijn wat ze tot nu toe gemist heeft…
Ik weet niet of jullie de serie kennen; er plaatjes van vinden is in iede rgeval lastig, maar: In de hele serie komen alleen blanken voor. Het gaat dan ook over een zuivelbedrijf
. In deze aflevering een stukje over een meisje (Paula) die wordt versierd door een ‘player’ (Johnny), met donkere huidskleur. Deze man probeert het meisje te verkrachten en daar films van te maken. Leuke opmerking van mijn vriendin: ‘Ze proberen zo wel het stereotype zwarte erin te houden!’ Ja lekker hoor; daar heeft ze wel weer gelijk in.
Gewoon een grappig detail; dat ze er een donkergekleurd iemand voor in hebben gehuurd, niet dat het MDI morgen bij NET5 op de stoep staat; want dat soort gedrag houd ik dan weer helemaal niet van..
In ieder geval; weltrusten, en maar hopen dat de komende dagen meer voorspoed brengen…..