
Vorige week vloog jpschadde met de vliegtuigmaatschappij van het plaatje naar de ‘Nederlandse tuinbroekensite. Deze bevat ‘soft erotisch fotomateriaal, niet geschikt voor kinderen’ zoals er mooi staat omschreven. Is dus een link voor Karel Knetter; als je goed zoekt zie je er nog wat bloots tussen
.
Een van de tuinbroek-ladies op de site wees me op de nieuwe PC van de ALDI waarover werd geschreven. Wie op zoek is naar een snelle PC voor een goede prijs doet met de ALDI Medion MD8080XL een prima aanschaf!. Gossie; dat weten we dan ook weer. Moet je wel 3 weken vantevoren met een slaapmatje op de stoep gaan liggen; omdat ze maar een halve computer per verstiging binnenkrijgen..
Stukje serieus lifelog nog: Vandaag druk dagje gehad.. weinig aan tentamens gedaan en dus ook weinig hoop voor tentamen van morgen over wiskunde. Was sowieso al het vak waar ik minste vertrouwen in had dus dat scheelt… We gaan voor het succes op de maandag en donderdag next week. Dan heb ik alsnog genoeg punten binnen om de studiefinanciering niet terug te hoeven betalen
. Linkje van dat vliegtuig gezien op kladblog.com, maar al weken geleden ook op ruffnext zijn log
. Hoef ik dus niet echt te refereren, he Hades
?
Natuurlijk hebben jullie allemaal voor de tv gehangen. Ik geef weinig om voetbal, had verwacht dat het oranje elftalletje lekker thusi op de bank naar de wedstrijden van het EK 2004 in Portugal konden kijken, maar het mocht allemaal niet zo zijn. Dus Oranje wint. Met 6-0. Ik heb een redelijk aantal minuutjes gezien, en vond het wel schattig. Ben geen voetbalkenner dus ga ik er geen hoogwaardige dingen over zeggen.










