Reisje met naked-air


Vorige week vloog jpschadde met de vliegtuigmaatschappij van het plaatje naar de ‘Nederlandse tuinbroekensite. Deze bevat ‘soft erotisch fotomateriaal, niet geschikt voor kinderen’ zoals er mooi staat omschreven. Is dus een link voor Karel Knetter; als je goed zoekt zie je er nog wat bloots tussen .

Een van de tuinbroek-ladies op de site wees me op de nieuwe PC van de ALDI waarover werd geschreven. Wie op zoek is naar een snelle PC voor een goede prijs doet met de ALDI Medion MD8080XL een prima aanschaf!. Gossie; dat weten we dan ook weer. Moet je wel 3 weken vantevoren met een slaapmatje op de stoep gaan liggen; omdat ze maar een halve computer per verstiging binnenkrijgen..

Stukje serieus lifelog nog: Vandaag druk dagje gehad.. weinig aan tentamens gedaan en dus ook weinig hoop voor tentamen van morgen over wiskunde. Was sowieso al het vak waar ik minste vertrouwen in had dus dat scheelt… We gaan voor het succes op de maandag en donderdag next week. Dan heb ik alsnog genoeg punten binnen om de studiefinanciering niet terug te hoeven betalen . Linkje van dat vliegtuig gezien op kladblog.com, maar al weken geleden ook op ruffnext zijn log . Hoef ik dus niet echt te refereren, he Hades ?

Pic-report

Zaterdag was ik natuurlijk weer niet in de plaatselijke discotheek. Gelukkig worden er meestal foto’s gemaakt, en kan ik mijn geblaat hier goed kwijt .

Ja dirty, je doet het er gewoon om he! En dat arme meisje dan? Sjongejonge.. En wat vindt je vriendin ervan? Of doet ze gezellig mee ?

Joyce, jij hier? Oude bekenden op plaatsen waar je het niet vewacht he…

Hmmz.. jullie had ik vorige week al samen in Noordwijk gespot… Stijn/Stein/Steijn en Martine – toch? – , helemaal hot stelletje .

Stefan en Lina.. Steef; kom je volgend jaar basketballen? En dan Lina je aanmoedigen. Altijd gezellig, niet dan

Oja, Hé Mladen, ben je incognito ?

Oranje wint; en chillt :)

Natuurlijk hebben jullie allemaal voor de tv gehangen. Ik geef weinig om voetbal, had verwacht dat het oranje elftalletje lekker thusi op de bank naar de wedstrijden van het EK 2004 in Portugal konden kijken, maar het mocht allemaal niet zo zijn. Dus Oranje wint. Met 6-0. Ik heb een redelijk aantal minuutjes gezien, en vond het wel schattig. Ben geen voetbalkenner dus ga ik er geen hoogwaardige dingen over zeggen.

Wel vind ik het stoer dat ze de pers boycotten. Eigenlijk moeten ze dat ook gewoon tot aan 2004 zo houden. Geen loos gezeik in de kranten; gwoon je bek houden. Af en toe anoniem bellen en zeggen dat je wat nieuws hebt over een flauwvallende Andy van der Meijde. Over supportersfeestjes in Amsterdam & Denemarken. Veel drank, drugs en breezersletjes. Gezellig hoor. Ik volg mezelf niet meer. Waar praat ik nou over? Voetbal?
Pers boycotten is stoer. Dat zou iedereen moeten doen. Alleen rapporteren aan fok.nl ofzo. 1 Medium. Geen diversificatie van berichten (Ik studeer zeker, met die moeilijke woorden), gewoon; recht voor zijn raap, zeggen wat men denkt.

Mooiste grap zou zijn als het Nederlands elftal nu naar buiten komt, met de mededeling dat de koningin met de benen wijd lag, met Gretta Duisenberg ertussen, en daarachter meester Arafat, met een zweepje. Ze wilde graag ge-gang-banged worden, en daarom moest de pers even wachten… Dat zou pas satire zijn!

Favorieten…

Ik zet altijd mijn hele map favorieten vol met sites die ik dan na 2 weken ofzo verwijder. Nu heb ik alles nog maar eens bekeken, en dat is dan weer soort van logvulling;):
300 funniest porno titles, met titels als ’12) Pocahotass’, ’16) Cum And Cummer’, ’50) Batman in Robin’ bah, denk ik dan, ’117) Face Jam’ & ’382) Done In 60 Seconds’. Nog veel meer suffigheid aldaar.

Dan nog meer spul; een fotografiesite, net als deze tegenwoordig zuigende site… Staat r nog iets van Ryan uit Robinson, maar die is het vermelden niet echt waard .
De hoeren die van de plaatjes rechts vind je hier.. Gezellig boeltje wel geloof ik zo, bij die pimps van de eeuw

Het linkje dat eigenlijk bij die gabber van laatst had gemoeten is deze. Lekker stampen op de muziek. Of niet natuurlijk.. Als laatste nog een link voor komkommer & karelknetter. Eigenlijk zijn die breezers best gestoord dat ze dat doen:o…

Piemel-gelul

Hier vind je gelul over alles wat met piemels te maken heeft zo’n beetje.

[1] Er zijn ongeveer twee eetlepels bloed nodig om een penis in erectie te krijgen.
[2] Gemiddelde snelheid van de ejaculatie: 45 km per uur
[3] In 1609 vond ene dokter Wecker een lijk met 2 penissen. Daarna zijn nog zeker 80 mannen gedocumenteerd die ook 2 penissen hadden.
[4] De maximum snelheid waarmee erotische prikkels van de huid naar de hersenen reizen is geklokt op zo’n 250 kilometer per uur.
[5] De stelletjes van de Polynesische Mangaia stam bedrijven tot hun 30ste 3 keer per nacht de liefde. Na hun 30ste zakken ze terug naar 14 keer per week.

Wat betreft regel 5 woon ik verkeerd. ff aan mijn vriendin vragen of ze wil verhuizen8). HIER kan je op de site nog een test doen; how to be a man.. succes .

Flashback


Vroeger, toen ik nog de enige internetnerd van de randstad was, speelde ik de stoerste games die er waren. Games als LOTUS (hieronder) & die heb ik nu weer gevonden . HIER kan je al je ouwe spellen halen…
Micro Machines, Screamer, STUNTS!.

In ieder geval is er een hoop aan supervette games te vinden. Ik merk wel dat er ook een hoop zijn die ik toen niet heb uitgespeeld . Mocht je in ieder geval nix te doen hebben; ga je je tijd gewoon aan Prince of Persia (bovenste pic – duh) verkloten (steeds maar weer een compleet uur…).

Wou ik nog ff dit showen op dit gastenboek:
Blockin’ JP
Hey mensjes via deze weg de gelegenheid om JP te feliciteren met een monsterblock in de Boors, maakt een verloren wedstrijd tegen een voetbalclub toch een beetje minder erg.

ff mijn zelfrespect opkrikken . Jaja, was een masterlijke wedstrijd, en de wedstrijd die ik erna speelde met HS3 ging ook aardig . Toch wel eens een keertje leuk .