Ik wou dat ik rijk was, en niet zo knap. Ik moet nog een nieuwe pc, plasma-tv, & zo’n scherm van Curry8). Een berg verjaardagscadeautjes en weet ik wat ik nog meer wil hebben. Een auto, een appartement, en een digitale (video)camera. Maar zonder geld is dat zo lastig. En die verdomde Lotto heb ik ook al het hele jaar niets mee gewonnen
Kan een of andere pik bij de Lotto er niet voor zorgen dat ik vanavond een paar miljoen win?
Author: jpschadde
Diepgaande gedachten…
jpschadde postte dit topic op FOK!. Een interessante vraag, die ik toentertijd misschien niet juist heb gesteld. Ik zal er hier ff wat meer op ingaan8).
De topicstarter is kennelijk niet bijster intelligent. Hij zou toch zo langzamerhand moeten weten hoe het zit? en deze: TopicStarter komt idd niet snugger over en kdenk (hoop het voor hem) dat hij dat zelf ook wel weet…
Waar dat op gebaseerd wordt mag Joost weten; ik ben toch intelligent genoeg lijkt me zo
. Je kan iemands intelligentie nooit toetsen aan één post op FOK!
Gelukkig geeft DrFonk aan dat:
Hij geeft aan dat het gewoon nieuwsgierigheid/onwetendheid is en dan ga jij dit soort zielige reacties plaatsen. Dat je moeder lesbisch is staat toch helemaal los van zijn vraag? Hij valt je moeder toch niet aan? Ik haat het als mensen bovenstaande reacties geven!.
Ik houd me dus alleen met vage onderwerpen bezig… Kort samengevat;
Waarom hebben mensen een sexuele voorkeur en waar komt dat uit voort?
Het hoeft helemaal niet om de holebi (homo lesbo biseksueel) alleen te gaan, maar hetero’s mogen er ook best in betrokken worden. Wat ik me afvroeg is of homo’s niet net zo goed hetero kunnen zijn. Ze kunnen zich toch ook door een vrouw in hun kont laten nemen? Het lijkt mij natuurlijker om de liefde te bedrijven met iemand van het andere geslacht; daar sex natuurlijk een voorplantingsmiddel is:P.
Ik heb nog ff op het topic gereageerd, en we zien wel wat we er nog van horen
.
Link-log
Nou, veel boeiends was het vandaag weer eens niet op Neerlands smerigste weblogs. URLs heb je allemaal al eens gehad, in ieder geval pik ik de foto van Ome Nos die het plaatje weer van Uncle Ass heeft gepikt…
Gelukkig toonde een van de Ken’s van de Ken collections site de dames die bij de heren van het Nederlands Elfatl horen; deze. Vind je het gek dat ze normaal niks presteren; die liggen dag en nacht die kippetjes te douwen, dus komt er van presteren buiten het vrouwtje om niks terecht.. Vroeg me trouwens af waarom er geen publiek bij die dames is… Daarna zocht een van de webloggers een net shirtje uit voor deze dames; met deze opdruk. Tuig.
jpschadde zet in alle rust een mooie plaat van meester Jackson op. Geile muziek maakt die man toch he?
Gezeik..
FF mijn probleempje de wereld inhelpen:
‘Waarom blijf je niet gewoon ff thuis voor dat uurtje? Vind je het soms niet gezellig?’
Meteen daarop dit:
‘Waarom ga je niet werken? Je hangt alleen maar in huis en verdient nix. Studeren kost mij alleen maar geld en dat doe je niet voor mij – zoals je in een log schreef -..’
Probleem 1: Mijn moeder leest mijn weblog. Oplossing: Boeiend! Probleem 2: Ze maakt net als minister Donner van een mug een olifant. Het was satirisch bedoeld schat; dat vorige logje.
Wordt me weer verweten dat ik continu bij mijn vriendin zit (dat is wel vaker bij mannen; die trekken namelijk naar ‘t vrouwtje toe), maar ik zal je gerust stellen mams; Ik was net niet bij Willemijn, maar ik was aan het zuipen. Misschien lucht het op?
bier
nu
en vanavond
tentamen = zuigt
gab = gay
jij begrijp?
ik toerk zijn. doei
Studeren is ook niet alles
Als je studeert denken sommige mensen meteen dat je slim bent. Hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Als je studeert verwachten mensen veel discipline’; hoeft helemaal niet zo te zijn hoor.
Natuurlijk zijn er ook slimme en gedisciplineerde mensen op de wereld (he vriendinnetje van me), maar als ik in mijn vriendenkringeltjes kijk, zie ik daar weinig van. De meesten studeren voor het zuipen enzo. Voor papa en mama. Niet specifiek voor de toekomst.
Ik, ik zeg al 8 jaar dat ik nu echt mijn best ga doen. Het wiskundetentamen dat ik zo ga maken wordt een ramp. Maar als ik alle meerkeuzevragen (18*juist/onjuist) goed gok; heb ik wel een voldoende
. Ik hoop er maar gewoon niet op, oké
?
Verjaardagscadeau
Hmpf, moet ik weer een cadeau gaan zoeken voor mijn vriendin. Jarig zijn zuigt. Altijd maar weer op zoek naar cadeaus enzo. Net in je tentamenweek…
Zat net op FOK! te kijken en vond via de dame van het plaatje die tatoeage:). Zal me niet in dank worden afgenomen als ik een tattoo voor haar verjaardag geef -mjah, haar moeder zou het wel cool vinden geloof ik-… Ze krijgt er ook geen een, daar niet van… maar ik vind die van het plaatje gewoon stoer. Een meisje met een tattoo op die plek heeft vast iets bijzonders;). Moet ik dus toch zoiets gaan aanpraten.
Voor mezelf zit ik ook altijd te kijken; tattoo past niet bij mij, maar iets stoers met een basketball lijkt me wel hip8). Het zal er vast nooit van komen maar toch.
Nou nog tips voor het verjaardagscadeau: KOMT U MAARRRRRR! (Die tip voor 1000-wippen-kaart hoef je niet te geven; die krijgt ze ieder jaar standaard:D)