Mijn ‘ducktype’, via Esthertje is natuurlijk de stoerste. Gek is dat, want uiteindelijk ben ik natuurlijk een enorme nerd
. Viel me trouwens op dat Joris zijn log weg is. Kan ik dus ook niet ff snel vragen of ie die Gab een IPban van hier tot Jericho wil geven.. De niet-echte Gab dan welteverstaan. Kan natuurlijk zelf geen IPs checken, dus dat zuigt!
Oja, die ducktypequiz kan je HIER doen. Suffige shit
!
Author: jpschadde
Need for Speed!
Terwijl iedereen Need for Speed Underground zit te spelen, zijn wij er in het echie mee bezig.
Zo heeft de Shogun onder meer standaard:
Airco, ABS, roofrails, twee airbags vóór, elektrisch bedienbare ramen vóór, elektrisch bedienbare en verwarmbare buitenspiegels en centrale portiervergrendeling met afstandsbediening.
De Space Star Shogun SE heeft daarnaast ook nog lichtmetalen velgen, side skirts in carrosseriekleur, een armsteun vóór, een lederen stuurwiel en elektrisch bedienbare en verwarmbare buitenspiegels in carrosseriekleur. Als optie is er ook een Safety Pack leverbaar, bestaande uit mistlampen vóór, koplampsproeiers en side airbags.
We nemen er natuurlijk ook een navigatiesysteempje bij, he paps8)? Ik vind het in ieder geval een mooi autootje
:D. ‘t kost wat, maar dan heb je ook wat:P! Oja, we gaan voor het autootje met een 1.6 motor. Langzaam aan bouwen we op naar de 4.2 Audi A8, he pa
?
Gio-piet

Dit plaatje van nozzman deed me denken aan Gio van Expeditie Robinson. Die schijnt namelijk ook continu te ‘snoepen’ van bananen en alles wat ie klaarmaakt in dat kamp
. Lekker hard plaatje weer, maar daar is nozzman nooit vies van…
Nu nog ff leren voor Methodologie en mijn nichtje ligt in het ziekenhuis voor galblaasontstekingspulweetikveelveel maar ze komt gelukkig morgen weer thuis
. Verders.. WEEEEH! Vanavond tentamen dus ik kan niet trainen en dat zuigt….
….ENORM!
Zondagavond zuigavond
Vanavond weer voor de tv gehangen. Extreem loos lijkt het leven, als je zelfs tijd hebt om een serie (2 zelfs) te kijken op NET5 notabene..
Meiden van de Wit, HIER al eerder besproken..: Emma neemt een charmante advocaat in de arm, die ervoor moet zorgen dat zij de aandelen van ‘stiefmoeder’ Beth weer in handen krijgt. Maar wie had het meeste recht op Klaas’ erfenis?
Maar waar iedereen hier het web-log natuurlijk voor bezoekt, is Expeditie Robinson.
De meesten interesseert het geen zak; maar mij wel dus schrijf ik er toch maar een geil stukje over.. hier nog een column gevonden over de expeditie
.
Die idioot hier rechts gaat het trouwens winnen. Samen met deze agressieve dwaas komt hij in de finale. Vanavond was het weer reuze boeiend trouwens. Wie ging de kipnuggets bemachtigen en wie nam het stukje taart? Nog lozer; wie kocht er voor 12 euro een videocamera ter waarde van €800?
Spannende dingen, echte survivalers hebben er dagelijks mee te maken. Na een dag hard werken bedenken welk lekker stukje chocolade je nu weer mag eten.
Robin, de man van het plaatje dus, heeft trouwens uitgerekend dat hij 66% kans heeft om te winnen. Dat is me daar toch een mooie berekening, zo mooi, dat er echt nog minder dan 0% van waar is. Malloot!
Oja, dat geile ventje wat links op het plaatje staat heeft ook nog kans om te winnen. Het mooiste is als ie tegen Gio komt te staan, maar die psychologische dwaas heeft volgens mij dus nog net meer kansen.. We’ll see.. Ik wacht nog steeds op een mooie gebeurtenis, en de kans om me – met de mensen van VK, Reet en natuurlijk Hades&aanhang - in te schrijven.
Dat kan niet door de beugel.
Sommige dingen kunnen gewoon niet door de beugel (Onee, ik bedoel de beugel rechts..), vinden sommige mensen. Het logje van net is volgens sommigen misschien misplaatst. Volgens sommigen ook niet
.
Iedereen heeft wel eens een piemel gezien, en ook heeft iedereen wel eens een röntgenfoto gezien. Wat is er dan mis mee om die twee dingen te combineren? 
Het is aanstootgevend voor kinderen is dan een van de argumenten. Ja hallo, de eerste site die kinderen bezoeken als ze op internet komen is deze. Dus ik vind dat het logje van net makkelijk kan en gezeik kan je kwijt in het geblaat, maar dat moet je allemaal weer lekker zelf weten. Gegroet, ik ga dat spel van linksonder spelen
.
Stem HIER nog ff op het woord jpschadde.. om de hype maar te volgen ![]()
lulverhaaltje :)
Nou nou, jpschadde toch, wat doe je nu? Röntgen-porno op je weblog plaatsen? Op de kostelijke zondag? Dat doe je toch niet? Nou, ik doe het lekker wel, want ik hou van originele dingen.
Wim Delvoye heeft een stoere website, opgezegt als ware het een museum. Mensen die van kunst houden houden van porno, dus dacht deze man; laat ik dat eens lekker samenkomen (Kunst is geen kunst, als het geen sexuele lading heeft). dit plaatje vind ik nog wel de mooiste, maar het plaatje dat ik net plaatste shockeert meer, en dat is weer leuker:D.
Ik heb laten bedenken dat er voor mij nu 7 magere jaren zijn. Ik heb 7 goeie jaren gehad op de middelbare school; nooit geldgebrek; altijd rondjes geven, vreten, zuipen; kortom genieten. Nu heb ik natuurlijk ff geen werk dus zal het wel wat minder worden. Maar we kunnen ook proberen om een beginnetje te maken voor de hieropvolgende 7 rijkere jaren; dus wie helpt me aan een goed(betaalde)e baan
?
Arbitrage = Disaster
Gisteren moest ik een wedstrijd fluiten (basketball he). Met mijn E-diploma op stap gegaan richting Rotterdam. Bij Divine. Klein kutzaaltje verborgen ergens in een achterwijk in Rotterdam (geen achterwijk, vlakbij Hofplein, maar het zag er uiteindelijk toch wel zo uit) in een appartementencomplex (laten we het eens netjes houden he)…
Het begon al lekker; tegenstander kwam wat later en wilde 15 minuten later (Want dat staat toch in de regeltjes) beginnen. Vrouwenbasketball. Dramatisch. Extreem slecht. Onze mini’s kunnen beter basketballen. Kunnen niet eens een bal vast houden die dames. En zeiken joh; zeiken! Fout! Lopen! Scheids! Fluit nou eens! Er gebeurde verdomme niet eens iets… Ik hoop dat ik volgende keer een wedstrijd op een beetje niveau kan flutien, want hier was absoluut geen zak aan.
Ze hebben echt geen Rayonscheidsrechters nodig; Michieltje kan die vrouwtjes ook makkelijk alleen fluiten
!