NS & zelfmoord

Jullie zullen denken; de NS pleegt zelfmoord. Altijd treinen te laat en dergelijke; dus gaat het bedrijf vanzelf failliet ofzo. Nee hoor.
Vandaag sprong er weer zo eentje voor de trein. In Rijswijk. 3 uur over het reizen gedaan! Waarom springt die eikel niet gewoon in Dordrecht voor de trein? Daar kan je tenminste makkelijk omheen rijden, en dat veroorzaakt niet zoveel problemen.

Waarom schiet ie sowieso niet een kogel door zijn kop ofzo; dan hebben er niet zoveel mensen last van!
Als je dan toch dood wilt, val er dan niet honderden mensen (en vooral een machinist..) mee lastig. Jos zei: ‘Ze zouden ze op moeten hangen, die gasten die voor de trein springen’. Mjah; dat is ook een oplossing natuurlijk .

Trisha…

En dat laat weer wat aan de verbeelding over. Een poesje in haar schoot.
Oe Oe Oe !

Links is dus Trisha (mét poes), van een paar huizen verderop en daar kwam ik zomaar ineens een website van tegen..

Zit een beetje te vertellen over een vakantie in het verre buitenland, terwijl die vakantie waar ik toevallig ook was in België toch echt veel beter was, toch?

Op die site vertelt ze alles over wat ze tegen haar vriendje ook zegt :
* Hahahaha, hoogtevrees zal hij wel niet krijgen he!
* Moet ik hem nog ergens “aanschakelen” ofzo?

*Jullie gaan vanavond formule 1 kijken? Maakt niet uit hoor, zal ik meteen even een paar kratten bier halen?
Kijk; dat is nou eens een aardige vrouw8). Mjah, meteen maar de groeten aan Bo….

cdfreaks..

CDfreaks de beste. De snelste. Voor al je informatie. Anti-jpschadde meestal helaas .
[13:00] * TaaiTaai sets mode: +b *!*hmm@jpschadde.xs4all.nl
[13:00] * You were kicked by TaaiTaai (Dickhead, je weet dat gedownloade DVD’s illegaal zijn, waarom stel je dan de vraag op het LEGALE forum hoe je dit moet doen!!!)
[13:00] * Unable to join channel (address is banned)
[14:39] * Cdfreaks sets mode: +b *!*@jpschadde.xs4all.nl

jpschadde wil graag dvds downloaden. In de auteurswet 1912 staat nergens dat dit per definitie illegaal is. Downloaden van films én mp3 mag gewoon. Het is een beetje een grijs gebied natuurlijk.
jpschadde vroeg in het forum welke dvdbrander hij het best kon kopen. Bijvraag was hoe je dan downloaded movies moest branden. Had ik natuurlijk weer niet moeten doen;). Nu hopen op een lieverd die me weer eens unbanned, zodat ik er weer op kan… Gemenerds !
UPDATE: Ben unbanned van forum, dus kan daar gelukkig weer op.. Nu nog IRC-channel….

FOK! !

Tientallen studenten zijn gisteren ondanks de kou naakt de straten van Berlijn opgegaan om te demonstreren tegen de voorgenomen bezuinigingen op universiteiten.

Ongeveer veertig naakte studenten, met alleen schoenen aan, trokken een sprintje over de kerstmarkt. Ze riepen daarbij leuzen tegen de plannen van de deelstaatregering om 75 miljoen euro te bezuinigen op de drie Berlijnse universiteiten. Vervolgens namen ze de metro en hielden een protestloop. De demonstratie eindigde toen de studenten het te koud kregen.

Huhmz, dit is natuurlijk weer helemaal geniaal! Wanneer gaan we dat in Katwijk organiseren? Moeten we alleen nog iets hebben om tegen te demonstreren . Wie heeft er de foto’s trouwens van deze naakte grap ?

Sinterklaas

Volkomenkut.com berichtte onlangs over de Sinterklaas. Hades en Morpheus van Kladblog zouden een filmpje hebben gemaakt, met achtergrondrapmuziekblabla. Dat filmpje is HIER te bezichtigen..

Dan waren er nog de bekenden die een tekenfilmpje over zichzelf maakten, alle mannen uit mijn basketballteam hier te zien… Mjammie!

Jullie kijken vast niet allemaal op www.retecool.com dus laat ik je zelf de beste link van de week wel zien; zie hier het welbekende FOTOFUCK. Al je favoriete politici in foute plaatjes8).

En nu gaat jullie Sint even dichten en pakjes kopen.. dagdag lieve kindertjes van de Fabeltjeskrant!

Gepikt

Ook jpschadde surft op vele weblogs. Net als vele anderen pik ook ik wel eens wat.
Zo kwam ik Frans Bauer-mixen tegen & vele andere zangers, zoals dit supertalent. Echt niet normaal; dat je jezelf zo op gaat zitten nemen; dat is nog erger dan een webcam op je weblog plaatsen man8)!
jpschadde vond nog een site in zijn belevingswereldje; bedrijven deze mensen de liefde, of niet? Niet te vergeten dat Emile Ratelband iets nieuws heeft, namelijk: ‘broodje geile hete kip’.
Dit weblog begon als eerste over deze meneren, met dit plaatje als uitgangspunt. Voor diegenen met slechte ogen heeft Yakuzi ook nog een groter piem0ltje gemaakt. Helemaal top weer !
Dan nog ff bij deze mensjes langs geweest. Die hadden DEZE opmerkelijke site gevonden. Die behandelen vrouwen nog slechter dan Anal Aron man!