Vorige Poll (91 stemmen)
Leeftijd is:
13-18 (36.3%)
25-50 (30.8%)
19-25 (23.1%)
51-100 (7.7%)
0-12 (2.2%)
Mwah; iedereen die hier checkt is in de breezerleeftijd
Geen probleem; alle breezers vullen altijd polls in,
maar 91 is best veel vond ik zo
. In ieder geval nu een nieuwe poll, lekker hoor!
Daarin min of meer verwerkt wat je van dit log vindt. Wat zou je hier liever zien? IJzersterke columns, meer porno, minder gelul, minder gelink, meer gelink en gepik, minder vaak logs, meer logs, kortom; spui je gal8). Reageer allemaal maar lekker in DIT logje
.
Author: jpschadde
Bas of the ring :P
Lenneke, de vriendin van Bas, hier zitten ze nogal onnatuurlijk op elkaar
, heeft tickets gewonnen voor Nieuw Zeeland, én gaat naar de premiere van LOTR gewoon… Vraag me af of ze de vrouw van meeneemt, of gewoon Basje zelf…Grijp ik meteen de gelegenheid om de halve vriendengroep van commentaar te voorzien8). Arjan laat altijd scheten als je bij m langskomt (foto rechts) en kijkt er botergeil bij.
Ook ‘als-je-haar-maar-goed-zit’-Max was van de partij
. Arjan blijft toch favoriet, en oh, doe mij maar een satékroket! Stel je voor dat Bas HIER schreeuwt: ‘Laat je billen zien!!!’
Speciaal voor Snook: JW-Helm was er ook
!
Parrel Pictures presents…:
Parrel (jaja, links op de foto), maate in week 47 weer de nodige foto’s, waar natuurlijk wat bij geschreven moet worden8). In de CAS was ook Jamai van de partij om te ..ZUIPUH!..
*CLICK*, en daar sta je dan met je Albert-Verlinde-kapsel. Je vroeg om een foto van jezelf op de site vanmorgen; het blijft bij een link; want jij bent eigenlijk te lelijk voor hier Korneel! (links op foto..)
Als je een pul teveel drinkt, heb je in ieder geval een excuus dat je slecht op de foto staat… en natuurlijk; steek (rechts) je tong uit je mond en wacht tot er een lekker ventje aan blijft kleven…
Als je maar bezopen genoeg bent, ga je met iedereen op de foto, en laat je alles bijna alles zien
!
Als je last van je hoofd hebt, kan je de hele dag krulfrietjes eten… en lachen..
*HIP*
HIER valt alles over deze (foto groot) lieve eendjes te lezen…
Het gaat hier om de i-Duck: een USB memorystick die verpakt is in een soort van miniatuur badeend. Hij is geschikt voor USB 1.1 en je kunt er 16 MB aan data op kwijt. Hij kost 25 euro en geeft licht als je hem in de PC steekt..
HIER koop je uiteindelijk je hippe eendje. Hiphip, echt hip8)!
Gismooo
Je zal vast wel denken; wie is DAT nou weer? Waar ken je DIE van? Dit is een FOK!er.. en dan nog: Cynthia is dit. En dan hoor ik jullie denken; #%#^@% wat moet dat op jouw web-log? Ik verbaas me altijd dat sommige vrouwen dit soort foto’s van zichzelf maken en op internet zetten.. Trek dan in ieder geval een mooie BH aan zou ik zeggen
. (Ik wacht wel op de volgende foto Cynthia:D). Ze heeft btw ook een tattoo. Bezoek dat log eens zou ik zeggen…
Heb me al eerder afgevraagd wat het je bezielt om dat soort dingen online te gooien.. ik zou dat voor een partner bewaren ofzo, maar heel FOK! zeker niet. heel wat geile mannen:? én vrouwen:P te vinden daar..
Een dag niet gelogd is een dag niet geleefd!
Gisteren heb ik dus een dag niet gelogd. Dat betekent niet dat ik levenloos was; maar voor jullie lezertjes (aldus de Fabeltjeskrant) was het natuurlijk een droevige gebeurtenis.
Ik heb al eens eerder dit tegeltje laten zien, maar ik kreeg vandaag beter spul
.
Maar dit tegeltje is ook wel mooi
. Gelukkig zijn er nog Tegel 3, Tegel 4, Tegel 5, Tegel 6 & Tegel 7. jpschadde vond het mooie tegels; u ook8)?
Van alles & Idols zuigt :)
Natuurlijk heb ik de afgelopen dagen (week) te weinig gelogd. Soms heb je ff een inzinking. Soms denk je ff; lekker boeiuh allemaal. Dat heb je als je maar alleen bent. Gelukkig kan ik dan de andere logs samenvatten, of uit mijn favorietenlijstje putten
. (Zo vond ik een nieuw logo voor stichting BREIN)
VK besteedde aandacht aan een spelletje met naakte wijven, en natuurlijk werd er weer wat over Idols vermeld.Er was natuurlijk dat gekke ventje met die puisten, die dacht dat ie uitstraling had, maar niet kon zingen én er niet uitzag.. Dan had je dat dwaze drukkegriet dat dacht dat ze geniaal kon zingen maar er geen fuck van kon. Die kwam vandaag bij Yorin FM, en luister HIER of ze het al beter kon..