To breeze, or not to breeze

Had net mijn verhaal af; loopt pc vast. Dag verhaal! Toch maar overnieuw begonnen over de breezertjes. Je hebt ze in allerlei soorten en maten: (1), (2), (3), (4), (5) & (6). Er zijn zelfs Wannabe’s.. Vergeet de nieuwste hipheid niet; een sjaal voor je harses. Dat hoort erbij; zelfs in de Sauna. Het hoort nou eenmaal bij je image..

Als je denkt; sjongejonge waar maakt ie zich druk over; kijk ff of je aan de eisen voldoet in de: Ben ik een breezer,-slet,-hoer,-chick,-kip test
of Bn iK En bReZ3R-$lEt-hO3R-GiK-KiP T3St !!111!!1 hIhI DuZz..

Daarna gaan we verder. Op jacht naar Idols. Iedereen heeft het over Marieke, de nieuwste hipste zingende breezah. Ook op CU2 dus.. JB2K ziet haar als zijn nieuwe prooi..
IJsqueen plakt een bericht uit het AD over de breezergeneratie op de site.. Het wordt nooit wat met die mensen hoor8).
Dan moest ik het nog ff over het ‘gebreezah’ hebben op andere sites. Pimping Petertjuh de breezah$l3T is ook aan de breezer geslagen.
Oja, de breezerteskt komt van de breezervertaler van de grote weblogs

Idols..

Goeiemorgen mensjes! Ik heb zaterdag naar Idols gekeken, en ik vond het heel erg zielig dat dat ene griet weer langskwam (breezahstyle-praat). Je weet wel; die lelijke (Ja sorry hoor; maar meer kan ik er echt niet van maken..), niet goed zingende, gekke dwaas. En de gast van hier links. Mark van Eijk heet ie, en hij heeft HIER zijn eigen website. Jammer dat alle plaatjes op de site die is gehost bij Lycos het niet meer doen..

naam: Mark van Eijk
Nickname: Nick of Nickname (ons pap noemt me altijd nick, wa’n eikel)
huisdieren: één vis, bluppie de kutvis is z’n naam.
ik heb trouwens niet de ziekete van Gilles de la Tourette….KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een beetje info over hem; je ziet aan zijn site al dat ie gek is. En hoogbegaafd by the way .

Wel hip; want hij schrijft hier een tutorial over ‘Hoe ben ik irritant’? Hmmz; in dat opzicht lijken we wel op elkaar; ik probeer toch ook altijd zo vervelend mogelijk over te komen
Oja; Nico Dijkshoorn heeft weer een geniaal plan. Lees het maar even he .

ff spammen :)

Vorige log ging al over basketball; deze weer. Lees maar door; ook als je niet van basketball houdt8). Hoek, Arie Hoek, kan grappig dichten. En zo doet hij ook vanaf nu altijd ons wedstrijdverslag. Het is echt enorm hip; gewoon HIER lezen dus!

Vanaf de boors, ja daar gingen wij dan,
Met de auto’s richting Schiedam
Een beetje laat, maar net op tijd,
Waren wij daar, klaar voor de strijd

HIER dus nogmaals de rest; en oja; reageer ff iets schattigs daar8)!

Winst op de koploper..

Gisteren wezen basketballen; uit in Schiedam bij Juventus. Na, wederom, het nodige verkeerd rijden kwamen we een kwartier voor tijd aan. Snel omkleden; inlopen en beginnen maar .
LEes HIER het wedstrijdverslag van de coach van Juventus; ik zal vanmiddag/vanavond proberen om er nog wat van te maken; ook al is het zonder sheet…
Voor foto’s, zo ff snel, klik HIER! (naaktfoto’s er maar ff uitgefilterd )

Stelletje klootzakken!

Het is te hopen dat er hier een of andere kut-aap van de gemeente Rijnsburg dit log leest. Kijk naar het plaatje en bedenk en er een gigantische tyfusherrie bij:(

Shit man; dan wil je ff doorslapen, maar hoor je om de 3 seconden keihard een stinkend kutgeluid. Eikels. Hoe moet ik nou tot vannavht laat opblijven ?

Gwennnn Winkel aan het werk..

Vorige maand was het natuurlijk allemaal heel hip met mevrouw van Ginniken die in de Playboy stond. Deze maand zou er weer een bekende in hét mannenblad staan.
Dit is dus onze mooie Roos. Euh, Gwen (van de bachelor).
#pic 1#
#pic 2#
#pic 3#
#pic 4#
#pic 5#
#pic 6#
#pic 7#
Zoals hier bij RTL te lezen valt, wilde ze graag elegant op de foto. Niet mijn smaak vrouw, maar wel mooie foto’s..

VK, bedankt voor het laten merken dat de playboy er weer was;). Ik kijk nooit op het forum waar de foto’s vandaan komen.. VK kwam er trouwens achter via Jaggle

jpschadde wordt burgemeester

jpschadde gaat zich verkiesbaar stellen in Rijnsburg. In Amerika wordt je tegenwoordig al burgemeester als je naaktfoto’s van jezelf publiceert. Mannen kijken waarschijnlijk nog liever naar mijn naakte lichaam dan naar deze verlepte doos (waar gelukkig een Canadees blaadje voor is geplakt)…

Als je zoiets aan de kaak stelt schrijft meteen iedere krant erover. Ook FOK! schrijft erover, en in de vele reacties komen jeugdfoto’s en foto’s mét (!) kleren aan voor. Dat is een stuk spannender in ieder geval..

Yahoo brengt de lezer sneller naar het o zo gewilde materiaal. HIER vind je de brief van mevrouw zelf. We horen het wel weer als er meer foto’s van dit lekkertje te vinden zijn, want foto’s zijn lastig te vinden, vooralsnog:o