Had net mijn verhaal af; loopt pc vast. Dag verhaal! Toch maar overnieuw begonnen over de breezertjes. Je hebt ze in allerlei soorten en maten: (1), (2), (3), (4), (5) & (6). Er zijn zelfs Wannabe’s.. Vergeet de nieuwste hipheid niet; een sjaal voor je harses. Dat hoort erbij; zelfs in de Sauna. Het hoort nou eenmaal bij je image..
Als je denkt; sjongejonge waar maakt ie zich druk over; kijk ff of je aan de eisen voldoet in de: Ben ik een breezer,-slet,-hoer,-chick,-kip test
of Bn iK En bReZ3R-$lEt-hO3R-GiK-KiP T3St !!111!!1 hIhI DuZz..
Daarna gaan we verder. Op jacht naar Idols. Iedereen heeft het over Marieke, de nieuwste hipste zingende breezah. Ook op CU2 dus.. JB2K ziet haar als zijn nieuwe prooi..
IJsqueen plakt een bericht uit het AD over de breezergeneratie op de site.. Het wordt nooit wat met die mensen hoor8).
Dan moest ik het nog ff over het ‘gebreezah’ hebben op andere sites. Pimping Petertjuh de breezah$l3T is ook aan de breezer geslagen.
Oja, de breezerteskt komt van de breezervertaler van de grote weblogs…
Goeiemorgen mensjes! Ik heb zaterdag naar Idols gekeken, en ik vond het heel erg zielig dat dat ene griet weer langskwam (breezahstyle-praat). Je weet wel; die lelijke (Ja sorry hoor; maar meer kan ik er echt niet van maken..), niet goed zingende, gekke dwaas. En de gast van hier links. Mark van Eijk heet ie, en hij heeft 
Dit is dus onze mooie Roos. Euh, Gwen (van
jpschadde gaat zich verkiesbaar stellen in