Terug van weggeweest…

Ik ben net ff wezen trainen. Daarvoor (6.30 vanmorgen) ben ik ff naar Wormer gereden. Ik had trek in chocola, maar kon niet naar binnen komen. Wilde ik dus wel eens weten hoe cacoa ruikt als het brandt. Ik de boel dus maar in de fik gestoken. Ik weet een ding zeker; het rookt enorm! Exacte locatie was in de cacaoloods van ADM Cocoa; kon ik best makkelijk vinden met het navigatiesysteem in de auto..
Ik ben meteen beroemd; Nu.nl schrijft over me. Het is natuurlijk helemaal niet grappig om zoiets te schrijven; maar ik heb wel iets voor jullie waardoor je niet helemaal ernaartoe hoeft te rijden om te kijken. In deze directory vind je namelijk een flink aantal foto’s, mét vuur…
Vermoedelijk hebben deze 2 mannen het vuur aangestoken, tijdens hun marathon.
Als laatste wilde ik jullie wijzen op gepikte informatie over deze geweldige Idol… Toch schattig he ?

jp denkt na over de toekomst

Wat komt er van de mensheid terecht? Als de Derde Wereld landen geen derdewereldlanden meer zijn, maar groeiende tijgers (zo noem je dat toch) die ‘het Westen’ overstijgen; gaan die mensen daar dan ook allemaal naar porno kijken? Of blijven ze Olifanten vangen en die hoorns voor veel geld verkopen? Zomaar een gedachtengang. Over porno gesproken. Houden de donkere oerwoudbewoners meer van porno met zwarten, of met blanken? Als het om blanken gaat is Dirrty Gert een mooi slachtoffer natuurlijk.
Waar het echt om gaat is natuurlijk het rode rokje. Komkommer heeft tegenwoordig zijn eigen weblog op www.likmijnkanaal.nl. Heel mooi weer; kwalitatief uitermate teleurstellend; wat betekent dat het log geniaal is. Niet alleen wordt vermeld dat mijn bril helemaal de bom is, ook gaat het over het rode rokje van rechts. Als je tijd hebt lees je dit, maar kijk VOORAL op deze site, zodat wij de foto van het rokje snel kunnen zien .
De mooiste zin is wel deze: ‘bij deze wil ik pleiten voor een ‘camera-proof-feest’ of een ‘jij neemt zomaar foto van mij, dus ik mol je camera-feest’. Waarom? Omdat ik het nogal frustrerend vind als er de hele avond meerdere camera’s op je gericht zijn van mislukte paparazi-fotograven’.

En daar wil ik, als mislukte paparazi-fotograag dan wel het fotootje van links aan toevoegen. Want frustrerend, dat was het wel, maar [b]ik[b] heb het in ieder geval érg naar mijn zin gehad:P

We’re the Grasshoppers..

Sanderman gaat voor de Grasshoppers een geniale rap opnemen. Dat heb ik besloten:). Na de basketballtraining gingen we een biertje doen. En nog een. En nog een. En nog een. Je moet maar dorst hebben… Training was nix trouwens; gewonnen van heren 1, maar ik heb maar 1 bal geraakt. Okay; het beslissende punt; maar toch. Coach tegen het bord geblokt, en winnende punt; lang niet genoeg om voldoening aan te beleven.

Moest ik ook nog eens mijn vriendin missen die avond (ik moet leren blablabla) dus heb ik een stand-in genomen (zie foto rechts). Geen grapjes over haar trouwens; want ze kickt je zo in mekaar. Als ze het alleen niet wint, vraagt ze haar broer gewoon. (niet over karten beginnen JP, dan is het geheimpje geen geheimpje meer!). Deze whigger wilde dat ik mijn cam meenam, voor zijn MSNplaatjes.. ok dan . Na het gezellige gebabbel met Gert (heb wat foto’s voor zijn moeder gemaakt; hij was wéér dronken!) werden we door de o zo lieve barman naar huis geschopt.
Helaas was er on the way back home een heerlijke snackbar, ‘De relus’. Andy (zie ook foto links) bediende ons geweldig. We moesten eerst een vrouwtje voor laten gaan, daarna mochten wij pas. Om half een gingen we er weg (hij sluit om 12 uur) en vervolgden Sander en ik ons altijd heel erg intellectuele – meestal over vrouwen, sex & life - praatje op de Roskambrug. Gelukkig was ik, toen ik om ff over enen de deur binnenstapte…. HIER kan je alle foto’s vinden…

Kerst & Cadeaus

jpschadde heeft het niet zo op Kerst. Heel Katwijk zit ineens in te kerk vroom te zijn en dat is iets waar ik helemaal niet van houd. Of je gaat altijd, of soms, maar niet 1 keer per jaar met kerst. Dat is anti-jpschadde. Als mijn vriendin met kerst dus ‘s ochtends in de kerk zit gaat jpschadde een beetje surfen op echte kerstsites

jpschadde heeft het ook niet zo op Sloggi.. omdat ie vindt dat het toaal geen stijl heeft. Als er dan 9 van die kippen naast elkaar in alleen een sloggi staan wordt het al interessanter; maar nog steeds in het geen kerstcadeau waard.
Alhoewel; zoals het kerstplaatje hierboven is het best een leuk cadeautje. Die vrouw leidt heel wat conducteurs af; want ze hangt in ieder station in Nederland geloof ik.
Ik weet wel hoe hij aan die bobbel in zijn broekje komt. Vast niet van dat donkere meisje met die tatoeage op dr hol. Het ergste vind ik nog wel dat ze het hoofd van iemand anders op mijn lichaam hebben gefotoshopt:?
In ieder geval; alvast iedereen Happy X-mas, en koop iets moois voor je meisje8).

jpschadde, smoelenboek, top50

Zo sta ik dan op de smoelenboek-weblog.. Ik had een wat lekkerdere foto uit kunnen zoeken, maar ach; ‘Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding…’
Dan maakt het dus niet uit hoeveel foto’s ik van mezelf schiet; het blijft een rotkop. Gelukkig heb ik een heel erg lief innerlijk. Ofzo8).
JPSchadde is natuurlijk helemaal blij, want op 16-12-2003 stond ik op plaats 36 in de weblog Top50. Met 125 bezoekers.. Sommigen hebben dus nog veel meer bezoekers . Ik vraag me wel eens af wat je moet doen om hetzelfde bezoekersaantal als bijvoorbeeld Adam Curry te krijgen. Mjah; voorlopig sta ik er in ieder geval weer lekker op, op deze foto . Over lekker gesproken; jpschadde is gaan photoshoppen voor deze site. Het resultaat zie je HIER. Mooi he ?

Mannen, sex, en liefde…


Je hebt van die mannen, die willen alleen maar seks. Je hebt van die vrouwen; die willen alleen maar liefde. Andersom kan ook. Of nog andere combinaties. Seks is toch wel datgene dat iets laat slagen. Internet had zonder porno (seks dus8)) niet kunnen bestaan. Zo is dat ook met heeel veel andere dingen.. Relaties ofzo.

Op de site van mannengelul vind je een handleiding over hoe vrouwen te behandelen enzo. Erg leuk om te lezen; met goede tips over o.a. (weer een 18+..):

#8.1#Een goed gesprek met de vrouw..
#8.2#Hoe voorkom je het voeren van een goed gesprek met een vrouw?

Bovenstaand plaatje is voor mij in ieder geval een typerend beeld. Alles klopt; behalve dan dat ik geen Hoegaarden drink…
Kwam ik nog dit filmpje tegen; ik zie Aron nog wel zo over het veld rennen. Filmpje met betrekking to basketball en wel ongeveer 18+ te noemen .

Breezeren op de hockey?

Iedere vrouw wil van het breezerslet-image af. Dan heb ik het over vrouwen he. Dat begint tegenwoordig ongeveer bij 17; dat meisjes denken dat ze zich vrouw mogen noemen..
Ze hebben HET gevonden; HOCKEY! Nou weet ik dat GS al wel vaker over dames van de Hockey schreef; maar ik wil er ff serieus op ingaan8).

Voor alle meisjes (!) vanaf 17 jaar dus ‘de Hockeysletjes-tutorial’:
ZO hoor je te zoenen als je jezelf hockeysletje wilt noemen. Niet te vergeten; zoek een hockeyvereniging. Ga naar de feestjes (aanraders meestal he:)), en drink er GEEN breezer. Nee; alles met alcohol, behalve bier en breezer.
Dit zijn natuurlijk alleen de hoofdlijnen; maar het is allemaal beter dan de breezahs van tegenwoordig. HIER vindt je nog meisjes die interessante vragen zo beantwoorden:
Heb je eigenlijk ook nog een vriendje?
heb er meerdere, maar nooit genoeg!

Zoek HIER een team bij jou in de buurt; er zijn er altijd wel een paar beschikbaar en altijd dronken en gezellig.

De foto links met die 2 geile gabbers voorop slaat natuurlijk op het Fotoverslag DJ Pila@Scum. FF snel de aandacht vestigen op Marlies en Simone, gekke Hilde & stoere DP en Leon, nogmaals DP, en Sip. Lekker stampen toch? Were there some hockeysluts in da house ?