jpschadde wordt wakker. jpschadde hoest. En nog een keer. En nog een keer. He; nogmaals. jpschadde snuit zijn neus. En nog eens. Oja; nog een keer hoesten. jpschadde voelt een tong in zijn mond. Dat wil zeggen; normaal gesproken weet je dat het lange (bij mij erg lange) ding in je mond hangt. Maar nu voelde ik hem duidelijk. Pijn. Aan de achterzijde, aan de voorzijde, onderkant; bovenkant. Zere tong dus.
Nog iets moois; de onderkant van mijn mond; als ik er overheen ga met mijn tong gaat alles heen en weer; net kikkerdril. Analyse; jpschadde is ziek. jpschadde is gelukkig al twee weken een beetje ziekerig, dus waarom zou je vandaag niet gewoon opstaan; achter je pc kruipen, en gewoon doen wat je altijd de hele dag doet; niks.
Nee, jpschadde moest pissen. Erg nodig pissen. Hup; zitten dus. kletter kletter, daar liep het. Weer opstaan, vooruit lopen. Weer achteruit lopen om door te drukken. Weer vooruit. Hey kijk nou, een spiegel. De jpschadde kijkt erin en schrikt zich dood. Ja, dat is normaal denk je dan. Maar nee, hij vindt zichzelf natuurlijk heel knap dus schrikt normaal niet. Maar nu wél!
Zie het plaatje en hier; (1), (2), (3) & (4) voor het schrikeffect. Een opgezwollen Lymfeklier (schrijft jpschadde dat goed?). Snel naar een dokter; want het doet pijn. De dokter kan jpschadde vertellen dat die klier opzwelt meestal naar aanleiding van een andere ontsteking. Die kon ie alleen niet vinden. Een huisarts helpt je met veel geweld, eigenlijk niet; hij wil alleen geld. Mooi statement om dit logje mee af te sluiten; jpschadde weet namelijk nog niets, en zit wel met een lelijke rotkop…..
Author: jpschadde
Jorisje..
Zo dan, ik heb mijn zwaagje aan de log geholpen. HIER te vinden. Voorlopig doet ie t nog wel grappig ook8). Hij kickt alleen op bezoekers dus moet iedereen hier ff doorklikken..
dit log gaat over de film die ik gisteren heb gekeken; dus dan hoef ik dat zelf niet meer op te schrijven:D. hier schrijft ie over Holiday Inn op 6 December. Heerlijk gegeten toen; en met zijn digitale camera heb ik deze tietjes eens vast laten leggen. Er is ook een .psd van, dus iedereen die wil fotofucken mag dat bestand van me hebben.. ik moet zelf nog maar eens gaan uitzoeken hoe je van dit loze beeld een mooie vrouw maakt..
Naakt is ook best schattig ;)
You might have heard about him, Spencer Tunick. Ik vind het echt hip dat je duizenden mensen naakt kan fotograferen zonder dat ze er geld voor moeten hebben.
Gossie jongens, laten we eens midden op straat gaan liggen terwijl mensen toekijken en auto’s wachten.
Ik vind de zwart/wit foto’s vaak beter en mooier dan de kleurenfoto’s. Komt omdat ik meer van zwart/wit houd..
Ik heb mezelf ook maar ingeschreven, dan kan ik net als haar in een mooi plaatje het internet over:P. Je kan ook samen met je vader & moeder op de foto natuurlijk; of je gaat bij een tankstation staan en aan iedereen vragen: ‘Kan ik u helpen?’ Wedden dat iedereen doorrijdt; in het geval van de twee dames rechts8).
Op zijn site kan je veel verschillende plaatjes zien, maar op geen enkel plaatje een stijve piemel te vinden. Dat vind ik nou écht fascinerend. Je ligt tussen duizenden mensen, en dat zonder enige vorm van opgewondenheid. Knap hoor8).
@Marcus: #Serieuzeligheid…
Mmmkay; nog nooit serieus geweest hier; maar deze gastlog door Marcus moet ik toch maar een plaatsen. Marcus is by the way die whigger op de plaatjes hier links… Ik vraag me af wat ik nou voor reacties krijg8). Oja; voor meer van dit soort spul, kijk op dit weblog..Dames, Heren en JP
Ik zou zeggen:”Stop daar nou eens mee”.
Met al die porno en dat vloeken.
In plaats daarvan moet je juist God zoeken.
Die pleziertjes zijn maar voor korte duur,
En uiteindelijk loop je tegen een dikke muur,
En om daarom t eeuwige leven mis te lopen is erg zuur.
Jezus’ liefde is echt puur,
En daarom wil Hij dat we Hem vertrouwen,
En onze levens op hem bouwen.Ook ik verdien geen bons, zilver of goud,
Want ik ga ook iedere dag in de fout,
Maar ik weet wel dat God van me houd,
En om mij geeft,
En ook t beste met mij voorheeft.
Dicht bij Hem, ja daar moet je zijn,
Want een leven met Jezus dat is pas fijn.
Dus lees je bijbel, bid elke dagDat je groeien mag.
En dan niet letterlijk, maar geestelijk,
En dat je daarmee een plek in de hemel bereik.
Leviticus 19:2: “U moet heilig zijn, want Ik, de Here,
Uw God, ben heilig”.
Denk erover na en doe er wat mee,
Voor nu: fijne vakantie en tabee!
Zaterdag
Zaterdag. Sinds 30 Juli 2003 (de dag dat mijn eerste log verscheen) de dag dat er bijna geen bezoekers zijn. Dat kan zijn omdat al mijn vrienden op die dag druk zijn met sporten en zuipen en dus niet kijken. Of ze zitten niet op school en gaan in een vlaag van verstandsverbijstering nu dus niet naar mijn site. Of mensen die normaal werken kijken nu niet; omdat ze iets anders doen.
Kom op nou; zaterdag is voor mij altijd een drukke dag; maar toch niet voor iedereen? Ik fiets op een zaterdag minstens 3 keer heen en weer naar Katwijk. Tussendoor ff loggen. Maar veel mensen zijn op zaterdag vrij; maar gaan dan dus niet achter de computer om dingen te bekijken. Vaag..
Wat ik me net (op de 3e keer hierheen fietsen vandaag) dus heel erg afvroeg; leest je partner je weblog? Bij mij is het zo dat ik in het echte leven zoveel en zo lang mogelijk moet praten omdat ze alles van me wil weten. Mijn weblog leest ze nooit. Smerigheid. Al die breezers waar je het over hebt. Die onzin van de basketball. Het gezeur over dit, en over dat. blabla… Voor mij soms onbegrijpelijk. Voor haar kennelijk niet. Als ik kijk naar de grote weblogs (dan bedoel ik die van de links die ik straks eens zal toevoegen..) dan staat er veel schunnig spul op. Mooie vrouwen die voor de webcam met bananen spelen voor hun vriendje. Wordt dat een mooie tekst bijgeschreven. Heerlijk. Vindt hun partner waarschijnlijk niet. Mocht iemand dit hele lulverhaal hebben gelezen; lees ik graag wat in de comments erover…
Little loggie
Net uit Leiderdorp vandaan; waar we dat team versloegen met wederom 3 puntjes (3e keer op rij..). Dan kom je thuis; lees je de reacties op je weblog, en denk je; goh; iedereen behalve Frans Bauer (zie reactie in de comments..) houdt van mij! Hehe, dan ga je de grote weblogs af en lees je allerlei grappige nieuwtjes..
Een dag niet thuis geweest; dan krijg je dat. Nozzman had in ieder geval iets dat nogal in de trant van mijn log past; de foto rechts…
Dan nog iets moois; Kazaa is legaal! Lekker blijven downloaden dus; geen gezeik aan je kop van de BUMA STEMRA en dergelijke…
jpschagay :)
AMO23 verzon eens een leuke naam voor de jpschadde. Het werd; jpschagay. Mooi he8)? Nou was ik mezelf gaan fotofucken enzo, met succes dacht ik. Gabrio van www.thelandknows.com wilde het echter wat beter en mooier doen enzo. Of deze foto van mij ook op het smoelenboek en LKM moeten komen is nog ff de vraag..
Okay; je kan zeggen wat je wilt; maar G!ce A.K.A. Thijs A.K.A. Gabrio heeft me netjes op het lichaam van mijn vriendin geplakt. Toch?
Oja; er waren nog 2 ventjes op die site (Rublic_X A.K.A. kutJim en ThomW) die willen graag dat jpschadde wordt gebanned op thelandknows. jpschadde vraagt zich af waarom; dus brand maar los in de comments hier… kusjes:P