Vandaag weer zo’n kutdag. Nix boeiends om te loggen; dus dan moet ik dat ook eigenlijk niet doen, maar ik doe gwoon een soort lifelogje.
opstaan vuurwerk kopen voor je broertje, film kijken, nog een, kolonisten en naar bed. Spannend he? Gelukkig was daar mijn vriend Gin, en mijn andere vriend Tonic; die me de avond doorhielpen. Oja; morgenavond maar de kroeg in duiken; wie gaan er mee8)?
Author: jpschadde
Terug van weggeweest
Volgens mij is internet 5 dagen in volle rust geweest. Volgens mij blijft ‘de community’ nog wel 5 dagen in rust ook. Vervelend; het hele leven ligt eigenlijk stil. Is dat boeiend? Nee, dat is zuiginformatie.
Misschien moet ik het hebben over Idols. Ik heb het niet gezien, maar op watnou.com kan je geloof ik alles nakijken. Gratis. Schijnt een van die breezers van het plaatje ook te zijn geweest (plaatje moet maar in volle grootte; geen zin om het kleiner te maken..) Ik keek in ieder geval niet naar dat gemaakte kutprogramma met 3 uur reclame in tussen 1 uur echte tv ofzo8)…
Nee? Is niet boeiend zeker die info? Moet ik zeggen dat je NIET te hard moet rijden? Moet je oppassen met vuurwerk? Duh. Is dat interessant? Ik weet het niet hoor.
Nogmaals; als er mensen zijn met commentaar (op mijn weblog, mijn lelijke harses, mijn lieve vriendin, mijn commentaar op de hoeren hierboven, web-log.nl in het algemeen, of weet ik het wat) dan maakt mij dat geen fuck uit. Maar zet er wel ff je naam en URL bij; dan kan ik jou ook weer heerlijk afkraken. Staat wel zo leuk. Nou nog ff spannende dingen bekijken op mIRC, dus tot morgen. Kusjes van een dwaas ![]()
web(-)log(gen)
Laat ik de weblog-discussie weer eens ophalen. Een of andere paarde[b]N[/n]lul die denkt het nodig te vinden om te reageren dat dit log niets toevoegt.
Wat kan mij het nou verrotten dat een bezoeker dit niet boeiend vind? Dan kijk je toch lekker niet? Ik deel dit in zoals ik het wil. Er zijn mensen zat die retecool.com mega lomp vinden. Of die startpagina helemaal het einde vinden. Weet ik wat voor vieze uitersten er bestaan. Houd dat lekker voor jezelf, of geef er een reactie bij van waarom je iets vindt hoe je het vindt.
.
Meer later; nou ga ik lekker lame een spelletje kolonisten doen en naar 3 chickes van ‘de wit’ kijken. Laters ![]()
no no, no no no no
Ja, dat gaat dus over 2 unlimited. Nee nee, en nog eens nee. Geen zak te vertellen dus. Why de neuk ga je op zo’n moment een log schrijven? Omdat je anders dood verklaard wordt. Als logger. Hij heeft een d00d log. En nee; dat heb ik niet. Ik ben alleen ff niet actief
.
Nico Dijkshoorn heeft weer een prachtig verhaal over Jamai geschreven en Fransje Bauer. Prachtig. Neemt wel ff tijd in. Ik installeer nu weer wat webcam software; zodat je me ook zonder bobbels in mijn nek weer eens kan bekijken.
Gallery creatortje erop, dan kan daarna weer eens een of andere foto-gallery-tje op het net worden geflikkerd. Binnenkort een hertentamen; nog maar eens goed het boekje van 1000 bladzijdjes doorlezen. WOEI! 2night verjaardag; nix geen gestamp tussen de breezers dus, helaas ![]()
Visite
Hehe, zit hier nou bij Cora thuis achter de computer; ben op kerstvisite ofzo; we krijgen vast wel wat lekkers te kanen zo; in ieder geval is hier mijn cola aangekomen ![]()
Computer is geformatteerd geweest; dus vandaar wat weinig activiteit op dit weblog de laatste dagen. Met kerst kijkt er toch geen drol op die log
. Tweede kerstdag verveelt iedereen zich wel, dusja.
Nog maar ff groeten zo aan esthertje, die heeft uitgevonden dat ik tegenwoordig jpschaGay wordt genoemd
.
Groetjes,
JP de konijnenman
:D8)
X-mas is coming..
En het is weer zover. Kerst. Waar eten we? Partner, of thuis? Altijd rellen met mensen die je willen zien op die dagen. Zo ook met oud én nieuw… Al dat geregel; drie keer kut. Daarom, Triple-D = Triple-K.De Dramatische Dagen zijn Kut Kut Kut.Waarom vieren ze kerst trouwens sowieso niet in April? Dan heb je nix te doen, nu moet ik leren voor tentamens (ja, haha, wake-up8)), en allerlei dingen vieren enzo.
Zo moet ik (en nu wilde ik graag naar het mooie gedeelte van dit stukje log toewerken..) KONIJN ETEN!!!.
Hoe en wat ga ik er over vertellen? Nou, kerst doet me altijd herinneren aan dat heerlijke nummer van Youp van ‘t Hek. Flappie. Het eerste wat ik dus doe is ernaar zoeken op Google. Krijg je van die konijntjes van lieve kleine meisjes.
Zielig hoor! In ieder geval, jpschadde ging op[ jacht, en zoals je ziet met succes. Aangezien ik twee konijntjes nodig had heb ik deze ook maar van het meisje afgenomen. Daarna heb ik ze in een braadpan gelegd en morgen wordt het zo gepresenteerd.
Kan het filmpje niet meer vinden over hoe je er een om moet brengen, en ook flappie kan ik zo snel niet op MP3 vinden, maar ik weet zeker dat ik morgen heerlijk zal eten. Jullie ook nog? Of vinden jullie het allemaal zooo zielig
? Lekker voor je8)!
¿Homo’s zijn tegen borsten¿
De titel is natuurlijk weer lekker loos, maar het gaat om de zelfstandige naamwoorden. Jamai behelst het nieuws (o.a. hier en hier), want hij is homo. Lekker voor ‘m. Mijn enige vraag is dan weer; heeft ie Dewi ook in dr kont liggen crossen? Maarja, laten we het er maar niet meer over hebben
. Ik heb het op FOK! al genoeg over die geaardheid gehad..![]()
Het gaat natuurlijk vooral om de borsten. Want dat is wat mannen mooi vinden. Ook de mannen van andere logs. Aantal links komen daar ook vandaan, dus maar even melden, he Hades
?
Bij deze link floepen de borstjes nog wel eens ergens uit, er zijn filmpjes genoeg.. Bij deze bewegende link wil je weten of het hoofd van mijn vriendin erop zit; maar daar kan je helaas nooit achter komen.. Als je ff niks te doen hebt; of afleiding nodig hebt; kan je met deze borstjes spelen. Mag er bijzeggen dat de links wel 16+ zijn:P.