jpschadde basketballt. jpschadde is gek op het spel.
‘I love this game’. Ook straks moet ik er weet tegenaan; in het familietoernooi.
In hetzelfde shirt als Michael Jordan gaan we vanmiddag het toernooi winnen
.
Op deze manier lachen we dan die Reitsemaatjes uit. Of niet natuurlijk…
Op www.grasshoppers.nl is meer informatie te vinden over het toernooi. Wel stoer dat je team van je eigen familie (allemaal basketballers) samenstelt, en daarmee tegen teammaten met ook hun familie vecht:).
Hier is de precieze informatie te vinden, en er is zelfs een PDFbestand-programmaboekje… Ik wens nog ff snel iedereen het beste toe, maar ik wil uiteindelijk toch wel keertje winnen he8).
Author: jpschadde
SCUM + SKA = HIP!
Ja, dus nieuwjaarsnacht ga je stampen. STAMPEN! Waar? Rijnsburgers gaan naar de feesttent, Noordwijkers zuipen zich voor 40 euro klem in The Champ, en Katwijkers gaan stampen in SCUM. 
Stampen in SCUM. Is dat hip? Jah, dat is hip. Waarom? Nou; aangezien er 3500 man komt (geloof ik), zijn dat aardig wat mensen.
Als je 10% kent, sta je de hele avond chickies af te lebberen (He Mark, Arie, etc.;)?). Of gewoon happy nieuwjaar wensen, en kusjekusje, doei maar weer.
Gezellig dus. Als dan ook nog eens je schoonvader achter de tap staat; wordt het helemaal gezellig-ofwel-HIP!
Op kattuk.nl staat het VOL MET FOTO’S, dus heb je wat te kijken. De jongen die je het meeste ziet maakte de foto’s. Oja, eindelijk dan eens een foto van mij met vriendin, op 1 januari om half vier was het alweer 3 jaar verkering.. Love u schat:P.
Beste wensen he, boem!
Op nu.nl kan je lezen over de man die overleden is in Katwijk. Er doen allerlei wilde verhalen de rondte, maar de man die volgens sommige mensen boven deze winkel woonde, is op slag dood nadat een aantal mortieren in een klap ontploften. De andere man is in ieder geval de helft van zijn gezicht kwijt. Arm en hoofd rolden over straat bij deze vreselijke gebeurtenis; op een metertje op 50 afstand van waar ik mijn heerlijke cola vieux dronk.
Het is Katwijk, en in Katwijk gaat altijd alles als een lopend vuurtje, dus moest er ff iemand langs voor informatie. Vader van een vriendin, net als de slachtoffers een visser, ging dus een kijkje nemen. Familie van de moeder van de vriendin. Allemaal ineens erg dichtbij hoor.
Punt is; normaal hoor je; 3 doden met Oud & Nieuw. Je zegt; sjonge, stelletje stomme kneuzen die niet met vuurwerk om kunnen gaan. Lekker dom weer. Maar als het zo dichtbij gebeurt (en ik ken de mensen nog niet eens..) schrik je toch. Denk je; waarom? Stel je voor; je zegt hey beste wensen he, en 5 minuten later is de man met wie je het beste voorhad voor dat jaar in ieder geval, dood. Erg vreemd dus:?
Voor iedereen op de wereld een happy newyear, de nabestaanden wens ik bij deze veel sterkte toe, en neem Dr. $tein’s regel in acht; nooit meet vet, supervet, of supergaaf, ofzo gebruiken. Say HIP!
Nieuwjaar
beste wensen voor het nieuwe jaar!
Het feeste in scum was supervet HIP!!
kusjes jp.
MSN verstuurt spul :)
Wat doe je zoal als je achter een computer zit? Tegenwoordig zit iedereen altijd te MSNen. Ik MSN al sinds ik ICQ zat ben. Terwijl dat toch ook best hip was.
Oh, natuurlijk verstuur je wel eens een bestand naar iemand anders. Mijn recieved files map was onderhand 80MB groot. Die heb ik ff opgeruimd en een paar files gaan nu lekker het web op. Spannend he?
Was ik gisteren in de CAS, was zij er ook. Zonder breezer dit keer. Vriendinnetje van GGJ (Geile Gert-Jan). En natuurlijk, ook deze dwaas, een maat van GGJ, was er.
JLO (Sandra van vakantie, rechts op de foto;)) houdt net als deze twee, erg van dikke palen, en aandacht:P.
Ik denk dat de jongen van de foto met de mooooie tong vanavond ook zijn gezicht nog wel ff zal laten zien. Na wat mindere weken misschien toch een beetje fun; je krijgt een zoen bij de nieuwjaarswensen vanavond DP;)! Oja; hier natuurlijk te zien met kippen..
Tim vraagt net lief hoe het gaat met mijn studie. Fout onderwerp.. Tim is geel; zit ie hier toevallig met een aartsvijand op de foto. Coen de vijand is rood
.
Moet ik niet vergeten de breezers van mijn broertje te laten zien. Laat ik het er maar bij een met inkijk houden
. Oja, deze enge(!) foto ook niet vergeten.. Mooi om het log af te sluiten, de jongen links op de foto hieronder houdt wel van een biertje. Samen hebben we gisteren de liefde bedreven; met het bier. Jammie
.
Breezerboy P.I.M.P.I.N.’.
Zo, dat is me het titeltje wel. Maarja, wat wil je als je broertje een breezerboy is. Hij heeft in ieder geval gisteren bij de WE a kind a pak gekocht, en ik vind het erg hip. Hijzelf vond het eerst kakkerige kutshit, maar toen ik zei dat het net een lelijke magere blanke roodharige Dr. Dre was, vond ie het ineens mooi. Sja; dat krijg je als je jezelf wilt doen voorstellen als een breezerP.I.M.P.8).
Het probleem is dat ik ook al een tijd een pak zoek. Zo’n sportief pak is best wel erg hip vind ik. Toch maar niet doen; aangezien jpschadde no geld heeft na deze nacht. Wie regelt er ff een goedbetaalde parttime baan voor me; zodat ik ook kan gaan pimpen
?
Oja; wat is beter; stoer basketballshirt eronder (rechts), of een rood shirtje (links)? Dat moet die aap ff weten; dus ik verwacht wel wat hitsige reacties hier. En euh; die breezerboy die ik al eerder noemde, dat is niet mijn broertje hoor:D
Wat zou het toch mooi zijn als..
we miljonair waren. Dat denkt iedereen met deze dagen, toch? Ik heb het verhaal met wat ik zou doen nou al duizend keer verteld; maar nu leg ik het voor mezelf ff vast.
Stap 1: We fietsen naar de H.A.I. om een nieuwe auto te kopen (tweedehandsje, maar wat maakt het uit; zie foto links..) en stappen in.
Stap 2: We rijden met deze auto naar de makelaar aan de overkant waar we een appartementje uitkiezen in Katwijk.
Stap 3: We rijden met het autootje naar dé winkel in Monaco, alwaar we een mooi kostuum aanschaffen. Dan voelt het lekkerder om in die auto te rijden
. In stap 3 past ook de diamantair daar om de hoek; daar moet ik een cadeautje voor mijn mams kopen..
Stap 4: ff naar Zwitserland. Sigaartjes voor mijn schoonpaps kopen bij de Davidoff-winkel. Daar zijn nogwel meer winkeltjes waar ik mooie dingen wil kopen, als een nieuw horloge.. enzo
.
Stap 5: Dan lekker terug naar huis. Beetje chillen; en afhankelijk van hoeveel miljoen we hebben gewonnen eens verder kijken voor het bedrijfje dat we gaan beginnen in een derdewereldland ofzo. Lonen beetje hoger maken voor de mensjes daar.
Maarja, het zal wel bij dromen blijven ![]()