Wakker worden met het gevoel dat je nooit meer echt tot leven komt. Je voelt je als een zombie. Het is al 10 uur in de ochtend, maar nog ben je helemaal verneukt. jpschadde hoort eigenlijk ook niet ‘s nachts te leren, en ook eigenlijk niet ‘Netwerk‘ te kijken. Toch gedaan.
In dat programma werden mensen geshowed die blind waren en weer beetje konden zien. Mensen die doof zijn die weer kunnen horen. 
Mensen in een rolstoel kunnen over een jaar of 5 waarschijnlijk lopen. En nee, niet toekomstmuziek, toekomstrealiteit.Ik vond het heel erg interessant, hier kan je het allemaal nog kijken ook.. Vroeg ik mij af waarom ik aan het leren was. Nog een paar jaar en dan klik je een studie Bedrijfskunde bij in je geheugen. Doe je er ook een geheugenchippie in met studie Psychologie, Rechten, en MultimediaDesign ofzo, ben je helemaal de hipste. We zullen zien, of dat ooit realiteit wordt, maar het klinkt mij als toekomstmuziek in de oren8).
Author: jpschadde
Rollercoasters & pussies :)
jpschadde is een achtbanenfreak. Helemaal geweldig om met beetje snelheid door de lucht geslingerd te worden. G-krachten in bochten enzo; best hip allemaal, al zeg ik het zelf. Hoor ik echter weer van mijn vriendin dat er mietjes zijn die er niet in durven (what the fuck, mijn neefje van 8 stapt overal in!)…
Vriendje van een vriendin (Ellen; steeds ‘mijn schatje’ zeggen is niet hip..!)van mijn vriendin (ingewikkeld he?) is dus durft dus eigenlijk niet in die dingen. En mijn oom ook niet als ik er zo over nadenk…
Misschien moet ik de helpende hand voor dit soort mensen zijn?
Speel dit spel gewoon wat vaker. Misschien dat je angsten overwonnen worden.
Je moet niet teveel naar het plaatje rechts kijken; dan heb je namelijk misschien niet meer zo’n zin om te gaan… Eerst altijd lekker happie eten; dan de 8baan in. Whoppa; leeggooien die maag van je, in de looping. Heerlijk, als je het een paar seconden later weer opvangt…
Misschien vinden jullie het nu net zo leuk als deze dwazen…
Victoria r0xx your screen
Al die logs over al dat materialistische gebeuren. Net alsof wij mensen ons geluk allemaal met geld moeten kopen. Natuurlijk niet. Er zijn veel andere dingen waar mensjes gelukkig van worden; wat te denken van schoonheid? Mag ik natuurlijk van mijn vriendin eigenlijk weer niet over mijn GTST-idooltjes praten, maarja, fuck de girl; ik zeg het lekker toch8).
Ik zat zo eens wat logjes door te bladeren, en toen kwam ik bij Enigma, een capper van mokkels…
Als ik GTST zie (die soap van RTL4..), dan is het wachten altijd op Sjors (Inge Schrama) en Isabel (Victoria Koblenko). Die laatste zit bij mijn vriendin op school; maar ze durft r niet tegen te praten. If so; kon ze vragen of ze keertje mee wilde gaan stampen
.
[2] Onwaarschijnlijke rijkdommen
Rijk worden. Is het belangrijker dan gelukkig leven? Nee, absoluut niet. Maar het is zo handig. We zijn na prof-atleet worden, aangekomen bij deel 2: Porno. Met porno wordt alles groot(!). Internet bestaat er waarschijnlijk door. Wil ik niet zeggen dat die militair het internet voor porno verzonnen heeft, maar dat het de grootste bron van inkomsten is.
Willen we dus rijk worden moeten we een pornobedrijf beginnen. Een mannenbordeel in Katwijk. ‘Dirty-Gert feeds your lusts’. Dat wordt natuurlijk niets. P.I.M.P.I.N.G zal ook niet gaan werken; dat wordt hier in de buurt alleen gratis gedaan8). En zelf in de hoofdrol gaan staan voor een paar honderd euro zal ook niet gaan lukken.
Laat ik meteen de rest van de onwaarschijnlijkheden melden;
Nee we ontmoeten geen oliesjeik die ons een miljoen geeft;
Nee Bill Gates schenkt ons niet een miljard dollar om een Afrikaans landje op te knappen (ja, he, dat moet toch kunnen?),
Nee Osama Bin Laden komt niet langs met het verzoek om zijn laatste centen over te nemen en goede dingen mee te doen en,
Nee ik win niet de lotto, waar ik stiekem toch nog wel op hoop hoor
.
Er zijn vast nog wel meer onwaarschijnlijkheden te verzinnen, maar in het volgende log was ik van plan om maar eens iets te schrijven waar je wat aan hebt. Hoe worden we rijk deel [3] wordt dus een echte handige log…
logradio
Loggers op de radio (Volkomenkut, junkmail, retecool)Straks Nu, 18.10, 3FM
LUISTER, LIKE ME ![]()
P.s. klaar met deel 1 ondernemingsplan, bezig met leren, beetje surfen, kutradio (nu;)) luisteren, wel schattige muziek. Ik zoek harde asociale herrie horen man:D
Yesterday….
Gisteravond een spel gespeeld. De honderdduizendste keer deze week alweer. Want ja; het is zooo leuk. En steeds trap ik er weer in. Ik vind het soms zelfs leuk:? Komt misschien doordat ik continu win (behalve gisteren), maarja. Gisteren dus weer.
Totdat Idols begon ging het goed. Om 9 uur (tijd dat dat hoerenprogramma begint), ging het dus fout. Videobanden zoeken, om het op te nemen. Rellen joh; ze moest en zou het zien. He verdamme, dat is zoo fout. Toen mijn vriendin (wederom een paar logs omlaag) eindelijk alles had ingesteld, besloten we om te gaan kijken. Dat voelt soms zo lekker; je vriendin naaien (hey, figuurlijk he!), maar het hoort natuurlijk niet8).
In ieder geval; we gingen kijken. Hoor je allemaal van die krijsende kippen. Alles komt voorbij; breezers, hockeysletten, alles!
Halverwege ga ik dan naar de snackbar en vreet ik mezelf vol. Kom ik net aan het eind van het programma weer aan en heb ik niets gemist.
Het ergst was deze kutkoe. Manta Dijkstra heet ze, en haar moeder is mental coach. Tijd om haar een nekschot te geven ofzo. hier vind je dat wijf op een filmpje, en oja, je kan ook alle andere filmpjes nakijken. Bah. Inclusief verkrachting. Bah. Om op die Manta terug te komen; voeg haar eens toe op MSN..
[1] How to become Ritch
Beetje dubbelzinnig titeltje. Gisteren een toernooi gehad, zoals jullie wel weten (zie een log hieronder).. Ik had al eens eerder beloofd te gaan loggen over hoe je rijk wordt. Daar gaat deze Ritch-log over. Gisteren speelden we o.a. tegen het team ‘Reitsema’. Overdreven gedreven om te winnen natuurlijk, niet gek, want; goed team8). Maar guard Jeroen (jeweetwel, die rooie, die eredivisie speelt bij de Junioren van M.S.V.). Niet te stoppen, en samen met Kevin Jordan (speelt daar bij de heren…) de MVP’s van het toernooi…
Maargoed; hoe wordt ik Ritch (=Reits;)) en kan ik AMO verslaan? Wordt lastig; veel oefenen en ineens soepel worden. Dat kan niet.
Maar les 1 is geschreven; ga basketballen; kom in de draft van de NBA en wordt rijk, just like Dan Gadzurich & mr. Elson. Lastige manier; but hey; it’s a possibility8).