Van GeenStijl valt niet te winnen. Het is het gekste weblog van Nederland, ze maken iedereen belachelijk, en dat kan gewoon niet. Maar leuk is het wel. De vraag is altijd; wanneer ben jij aan de beurt? Zeg niets fouts, want Geenstijl pakt je aan. Zo ook bij Stivoro.
Je hebt er vast al over gehoord; Stivoro liegt en bedriegt. Ze rapen wat cijfertjes bij elkaar, en zo komen ze aan het mooie aantal van 953.753 rokers die gaan stoppen. Big shit dus. jpschadde is trouwens anti-roken, maar daar gaat het nou ff niet om.
Weblog Retecool maakt op vrijdag altijd de ultieme fotofuck-vrijdag. Ook ik heb eens wat geprobeerd te maken (zie onder)… Vergeet niet de posts van GS te lezen, mevrouw dreigt namelijk om GeenStijl uit de lucht te halen8). Te lezen op o.a. FOK & NU. Geenstijl, als bekendste log van Nederland; mijn steun heb je8)!
Je denkt waarschijnlijk; Ik heb nog nooit zo’n niet boeiend plaatje gezien op dit blog. Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar het is misschien wel het belangrijkste plaatje dat ik ooit ga posten. Ik stop met mijn studie. Per direct. Ik vind er eigenlijk gewoon ineens geen zak meer aan, en ik wil wat anders. Ik kan mezelf niet motiveren en heb geen discipline. Dus wil ik volgend jaar maar eens een HBO-tje gaan proberen, en dan wel een waarvan ik 99,99% zeker weet dat ik het leuk vind. Voorlopig ga ik
Vannacht kon ik weer eens niet slapen. Het is tijd om mijn ritme te veranderen. Iets van half twaalf erin en 8 uur eruit, is mooi. Nu is t 3 uur slapen, 12 uur wakker worden, en dat is natuurlijk helemaal kut, en te typerend voor een student
Damn. Vanavond heb ik mijn hertentamen. Ik heb de eerste 4 tentamens niet gehaald. Simpelweg omdat de fuckin’ motivatie ontbreekt. En dat zuigt. Dat zuigt heel erg. Want ik wil eigenlijk die die studie heel graag afmaken. Dus vandaag nog een dagje hard leren om misschien dat tentamen te gaan halen. Als ik m haal heb ik 5 punten, en nog 35 te gaan om door te mogen volgend jaar… Spannend dus. Het zal vanavond waarschijnlijk niet zo 

Ja, er is in Irak een plunderaar afgeknald. Ja, door een Nederlandse soldaat. Ja, misschien dat die gast heel ff dat ie Counterstrike zat te spelen ofzo. Nederlandse militairen horen in een
Eigen schuld, dikke bult. Nee hoor, die Nederlanders moeten weer mierenneuken.