Stivoro vs. Geenstijl

Van GeenStijl valt niet te winnen. Het is het gekste weblog van Nederland, ze maken iedereen belachelijk, en dat kan gewoon niet. Maar leuk is het wel. De vraag is altijd; wanneer ben jij aan de beurt? Zeg niets fouts, want Geenstijl pakt je aan. Zo ook bij Stivoro.

Je hebt er vast al over gehoord; Stivoro liegt en bedriegt. Ze rapen wat cijfertjes bij elkaar, en zo komen ze aan het mooie aantal van 953.753 rokers die gaan stoppen. Big shit dus. jpschadde is trouwens anti-roken, maar daar gaat het nou ff niet om.

Weblog Retecool maakt op vrijdag altijd de ultieme fotofuck-vrijdag. Ook ik heb eens wat geprobeerd te maken (zie onder)… Vergeet niet de posts van GS te lezen, mevrouw dreigt namelijk om GeenStijl uit de lucht te halen8). Te lezen op o.a. FOK & NU. Geenstijl, als bekendste log van Nederland; mijn steun heb je8)!

(On)belangrijk

Je denkt waarschijnlijk; Ik heb nog nooit zo’n niet boeiend plaatje gezien op dit blog. Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar het is misschien wel het belangrijkste plaatje dat ik ooit ga posten. Ik stop met mijn studie. Per direct. Ik vind er eigenlijk gewoon ineens geen zak meer aan, en ik wil wat anders. Ik kan mezelf niet motiveren en heb geen discipline. Dus wil ik volgend jaar maar eens een HBO-tje gaan proberen, en dan wel een waarvan ik 99,99% zeker weet dat ik het leuk vind. Voorlopig ga ik hier (ja, Bigboss, hier..) werken, als dat kan…
Oja, de schroef is 4.5mm lang, en mijn cijfer voor het tentamen van gisteren was ook een 4.5. Mooie overeenkomst. Voorlopig wordt het dus werken, kostgeld betalen, boeken terugbetalen, kleren betalen, maarja, over 4 jaar mag ik me misschien eindelijk bachelor noemen8)…

Sjongejongejongejonge…

Vannacht kon ik weer eens niet slapen. Het is tijd om mijn ritme te veranderen. Iets van half twaalf erin en 8 uur eruit, is mooi. Nu is t 3 uur slapen, 12 uur wakker worden, en dat is natuurlijk helemaal kut, en te typerend voor een student .
Gisteren dat tentamen gemaakt waar ik al wat over gelogd had. Joost mag weten hoe het is gegaan, 72 meerkeuzevragen, en ik moet er 45 goed hebben geloof ik.. Als ik het niet gehaald heb ga ik tot en met het einde van de zomervakantie hier werken, dan oriënteren op wat ik wil gaan doen, het jaar erna.
Als ik het tentamen wél gehaald heb, ga ik trouwens nog steeds ff nadenken over hoe of wat. Voorlopig is de studie Bedrijfskunde geen zak aan, alleen het ondernemingsplan waar ik aan werk is leuk:?.
Zijn er hier nog ergens mensen te bekennen met dezelfde problemen, of ben ik de enige die in een mentale crisis verkeert8)?

her

/me naar rotterdam
tentamen tot half 10. zuigt. zuigt hard. hopen dat ik het haal..

euhm, zal wel eerder klaar zijn, dus log nog wel wat vanavond. wish me luck .

Oja, morgen meot ik ICT-toets doen. Moet ik dingen van excel naar powerpoint en naar word overbrengen ofzo. Hoe doe ik dat? Ik ben een newbie in die programma’s; zeg altijd maar zo; word is om in te typen, verder doe je er nix mee. En ik type altijd in notepad.exe

Nouja, Inleiding in de bedrijfskunde nu, en helaas niet trainen :(:(:(:(

Grtz JP.

2night is THE night

Damn. Vanavond heb ik mijn hertentamen. Ik heb de eerste 4 tentamens niet gehaald. Simpelweg omdat de fuckin’ motivatie ontbreekt. En dat zuigt. Dat zuigt heel erg. Want ik wil eigenlijk die die studie heel graag afmaken. Dus vandaag nog een dagje hard leren om misschien dat tentamen te gaan halen. Als ik m haal heb ik 5 punten, en nog 35 te gaan om door te mogen volgend jaar… Spannend dus. Het zal vanavond waarschijnlijk niet zo zwart zien van de mensen als op het vorige plaatje .
Als ik dit tentamen niet haal, zal ik eerst maar eens een half jaar gaan werken denk ik zo. Hopen dat ik ff ergens een half jaar terecht kan..
Loggen zal er vandaag wel redelijk bij inschieten denk ik zo:)..
sommige mensen geilen heel erg op het aantal bezoekers dat ze hebben. Ik heb gisteren en vandaag eens gekeken waar ik nu precies in de TOP50 stond. Gisteren op 39 geloof ik, vandaag op 24.. Met 171 Unieke bezoekers. Nou, hip hoor. 171 bezoekers, dat moet in principe iedereen lukken. Al je kennissen zeggen dat ze morgen moeten kijken, dan heb je er zo 171 .

Basketballende Bassie

Ik ben vandaag hevig geschrokken. Nee, niet omdat ik nog zoveel moest leren. Nee, niet omdat ik ineens veel visitors kreeg. En nee, niet omdat ik mijn eigen suffe kop van 2 logs hieronder om kwart voor elf zo zag. Nee; de wedstrijdsecretaris van Grasshoppers maakte het wedstrijdschema bekend.
In dat wedstrijdschema zijn onze tegenstanders bekend gemaakt.. JJ1 speelt tegen:

Hurricanes 2 uit Spijkenisse,Oegstgeest 1 uit (duh) OegstgeestFlush ’72 1 uit PapendrechtZoebas 2 uit ZoetermeerThe Dragons 1 uit LosserEn nee, dat is niet fijn. Losser ligt tegen de grens van Duitsland aan. Op zich geen probleem, maar een basketballvereniging uit Katwijk hoeft normaal gesproken op het hoogste (correct me if I’m wrong?) regionale niveau niet 200 Kilometer te reizen. Dus jpschadde ging op zoek naar informatie.. De vereniging in Losser bestaat, maar er is er ook een in Ridderkerk. En die moeten wij hebben… Mag ik hopen:?. Nu hoeft mijn team niet zo ver te (water)-fietsen naar een wedstrijd8).

Irak, soldaatjes, pief paf..

Ja, er is in Irak een plunderaar afgeknald. Ja, door een Nederlandse soldaat. Ja, misschien dat die gast heel ff dat ie Counterstrike zat te spelen ofzo. Nederlandse militairen horen in een rijtje achter elkaar aan te lopen; niet te schieten, alleen maar sorry zeggen als een Irakees een steen gooit, of huis plundert. sssh, logisch, zou Cruijff zeggen. Ik vind het alleen niet logisch..
De stiuatie. Iemand loopt te plunderen. Het wordt gezien; waarschuwingsschoten worden gelost, en een plunderaar wordt dodelijk getroffen.
Eigen schuld, dikke bult. Nee hoor, die Nederlanders moeten weer mierenneuken.
Ik schrijf dit log natuurlijk alleen om te zorgen dat die suffe kutkop van mij van een log terug ietsje op de pagina zakt. Maar ik ben wel erg verbaasd als ze die soldaat moord ten laste leggen ofzo. Stel je voor dat ie ineens de bak in moet. Slaat weer heeeelemaal nergens op :?