Hans van Wieren

Mijn internetcollega’s reet, VK & GS, de grootste blogs van Nederland, staan op zwart. Men zegt:
Hans van Wieren is overleden. De 49 jarige docent van het Haagse Stevin College werd gisteren op lafhartige wijze door het hoofd geschoten door de 17 jarige Murat D. Daar de drie grootste Nederlandse weblogs veel jongeren trekken, hebben zij besloten een dag lang op zwart te gaan, als signaal dat het zo niet langer kan. Ruzie los je op door met elkaar in discussie te gaan, niet door geweld.
Daar kan je het niet anders dan mee eens zijn. Dat ben ik dan ook. Maar ik heb pas een film gezien, welke is gemaakt naar aanleiding van een toneelstuk (zie cover rechts..)
Naar aanleiding van het schietincident, dacht ik weer aan de film.
Er zijn reviews, maar je kan ook het script lezen8).
De hoofdpersoon (ook links..) heeft problemen, zoals iedereen kan overkomen. Hij wil laten zien dat hij slecht is; zodat mensen bang worden voor hem. Het verhaal in deze film is geweldig, en iedere school zou deze film moeten laten zien. Misschien dat er dan wat minder van dit soort rare zaken, als moord op een leraar, zullen gebeuren:?…

Enkelsnee

Gisteravond nog gelogd over mijn gekke enkel. Kon jullie niet zoveel boeien
(behalve dan één achterlijke kut-imbeciel die iedere keer verdomd vervelende berichtjes achterliet onder de naam JP -berichten verwijderd trouwens..-, die de volgende keer meteen een IP-BAN krijgt omdat het een vieze lamlul is! maarja, ik heb het dan weer ff van me afgeschreven en ben het kwijt8).


Toen was er nog een Edgar die meende dat ik een vieze puistenkop had… Iets minder is het verwoord, maar what the fuck. Als het je niet aanstaat; ALT F4. Sommige mensen schijnen dat helaas niet te kunnen begrijpen;
ik schrijf omdat ik het leuk vind, niet omdat de lezer het leuk moet vinden…In ieder geval, ik ga maar eens uitleggen waarom ik zo scheel half over mijn bril heen kijk met een rood rondje op mijn harses. Gisteravond kon ik tot 2 uur niet slapen, vanwege de pijn op mijn enkel:?. Toen ik uiteindelijk heerlijk lag te slapen zal ik wel héél vast hebben geslapen, want om 5 uur werd ik wakker terwijl ik de verwarming, die naast mijn bed staat, een keiharde kopstoot gaf. Nu zit er dus een wondje (Nee, géén puist!) op mijn voorhoofd en dat is kut:P.8)

Enkelsex

Toen ik mijn enkel penetreerde in mijn vriendje Gert, knapte er iets, waardoor ik nu enorme last aan mijn enkel heb. Lopen gaat niet echt, ik noem het meer hinkelen. Kennelijk was hij nog niet ver genoeg gevorderd, en was het allemaal nogal strak; waardoor dit pijnlijke voorval (aan mijn enkel, niet aan hem hoor) helaas kon gebeuren.
OK, dit is natuurlijk slap gelul op instructie van Gert. Hij stuurt continu smerige berichtjes, iedereen vindt het een vieze homo, maar dat slaat natuurlijk als kut op peer. Het is niet te hopen dat ik nu zoiets aan mijn been krijg, want daar hou ik natuurlijk helemaal niet van.
ff serieus.., ik ben dus in de laatste minuut van de training (tweede training die avond, met HS1 en HS2), door mijn fuckin’ enkel gegaan. Nou hoop ik dat ie niet enorm stijf wordt.. Oja, misschien een hond (zie lompe plaatje rechts) op mijn enkels tatoeëren om mijn enkels te beveiligen. Basketballers die vaak lompe bewegingen maken (staat achter jpschadde in het woordenboek), gaan namelijk te vaak door hun enkels…
Als laatste wat bedankjes; de bezoekers van de laatste (en komende dagen), bedankt voor het bezoeken, en vooral het antwoorden; altijd leuk (onder je eigen naam…)! Laatste tijd met rond 150 bezoekers steeds rondom 25e plaats in de TOP50. Je kijkt natuurlijk voor jezelf, en niet voor mijn enge kop, maar toch, bedankt:)!.

First day..

Eerste dag vandaag. Ja, eerste dag van wat? Eerste dag op mijn werk. Voor een paar eurootjes jezelf helemaal kapot werken. 6 uur beginnen, en 15.00 uur stoppen. Heb ik gelukkig zelf voor gekozen8). Laat ik voor de gekkigheid eens uitleggen wat voor werk ik er doe. Ik werk op de emballage, waar ik fust moet spoelen. Fust zijn bakken waar bloemen in zitten (ook dozen trouwens;)).
577 (links) is de meest voorkomende fustsoort. Op de site van een andere veiling kan je (heel interessant:?) fust opzoeken. Soorten als 577,566, 560, 519, 306 & 544 bijvoorbeeld . Lekker boeiend dus..

Het voordeel van vroeg werken is, dat je vroeg moe bent. Misschien kan ik nu ‘s avonds eens normaal in slaap vallen. Voordeel 2 is dit; Veronica luisteren, met Adam Curry & the Crew..Zal je denken; boeien die Curry, waarom heb je het steeds over die aap met oorbel (Al draagt een aap een gouden ring, hij heeft en blijft een halfstijf geslachtsdeel is en blijft een lelijk ding:)), maar hij heeft natuurlijk een weblog en probeert zoveel mogelijk mensen aan een log te helpen. En dat vind ik wel interessant8). De 80′s en 90′s hits zijn helemaal de bomb, dus Veronica is hip:). Neemt niet weg dat ik alle logs over Veronica vervelend vind…

Val Thorens..

Moet dit ff kwijt; succes met klikken, IK vond het de moeite waard!Wat hebben Katwijkers toch een zieke geesten. Niet normaal gewoon. Zit je te surfen, kom je dit tegen. Niet echt bijzonder denk je dan. Tot je hier komt.. Daar staan namelijk Xtreme veel filmpjes, die bijna allemaal de moeite waard zijn. jpschadde zou jpschadde niet zijn als ie de gekste er niet uit zou halen, dus bij deze:Doen de filmpjes het niet, heb je dit nodig.. De ventjes hebben trouwens ook nog foto’s gemaakt.. Ik heb geprobeerd screenshots te maken van de filmpjes, maar dat lukte niet, dus moet je gewoon maar klikken op goed geluk;):

Bier maak je zo open, maar als je helemaal lomp wil doen, doe je dat op deze manier. Het maakt verder niet zo veel uit, ik dacht altijd al dat ie een vieze homo was8). De homo (not only exit) is trouwens beter dan zangtalent Manta van Idols, véél beter!. Diezelfde homo (hij had de hoofdrol), hield nog steeds van deepthroat, maar speelt ook spelletjes met ijs . Ik zal wel slappe humor hebben, want ik ga hier van lachen, net als van dit lekker loze filmpje..
Het wordt gemeen als ze een kassajuffrouw gaan lopen naaien, en diezelfde dame een bed sloopt in het huis:). Geniaal! En nog meer bedverhalen, niet normaal gewoon, stelletje dwazen…
Ik heb net haring op, en ik weet niet of het daardoor komt, maar hiervan ging ik flink over mijn nek! Dit filmpje moet ff de hele wereld over, erg schattig in verband met geenstijl, omdat zijn ouders meteen maar moesten weten dat ie rookt, en niet bij de 953.735 (ofzo) stoppende rokers behoort8)!
De homo zeek nog ff in de sneeuw, maar dat vond ik niet grappig, dus het volgende fiilmpje is er voor als je die homo helemaal zat bent..

[3] Langzaam aan rijk worden?

Natuurlijk leer je op dit log over hoe je geld gaat verdienen. Je kan bijvoorbeeld bedrijfskunde studeren, manager worden, jezelf opwerken tot CEO, en op je 60e een hoop geld verdienen. Dat werkt natuurlijk niet altijd, dus daarom moet ik mijn welkomsttekst op dit web-log aan gaan passen; omdat ik geen bedrijfskunde meer studeer en op een andere manier dus langzaam aan rijk zal moeten worden8).
Manier is is deze. Ik speel nu dik een jaar mee, en met deze trekking heb ik dan eindelijk €2,50 gewonnen. 8, 13 & 29, zijn getallen die in mijn lotto-lijstje voorkomen. Laten we maar zeggen; volgende keer win ik weer wat meer .
Maar over loterijen zou ik het eigenlijk niet meer hebben. Je kan bijvoorbeeld hier gaan werken en langzaam (heel langzaam) wat geld verwerven. Als je dat via deze werkgever doet, gaat het nog langzamer. Voor mij is het dus geen optie om mijn leven lang daar te werken, want zoveel brengt het niet op:?…
Nu dus; eerst afmelden op de Erasmus Universiteit en bij de IB-Groep, morgen om 6 uur aan het werk op Flora, en zo zachtjes aan een HBO-tje uitkiezen? Of een ondernemingsplan voor mezelf (of als jij rijk wilt worden jezelf;)) maken. En ik denk, dat ik de laatste tijd serieus nadenk, om een mooi concept te bedenken, denk ik8). Zolang het maar niet bij denken blijft…
Het blijft natuurlijk kijken in de grote glazen bol van de toekomst
Nu het belangrijkste.., hoe wordt je miljonair? bekijk dit en je weet het wel; trouw er één. Irrealistische opgave, maar het is een mogelijkheid :)

ff snel

hey dudes, ff snel logje. Net Oegstgeest verslagen met basketball; later meer daarover op grasshoppers.nl..
Nou helemaal verneukt, vanavond misschien STAMPUH in de CAS, maar misschien ook wel niet .

WOEi!

Weetjenie (zie comments vorige post) is een grote mietig pestjoch dat zijn naam niet durft te zeggen, dus jij is GAY!.

Nou gaat Maarten weer loggen, dus moet ik opzouten:?. Grtz JP8).