Zo, dat zit er weer op. Van 06:00 tot 15:00. Maandag tot en met vrijdag. Dat is echt anders dan iedere dag (zaterdag en zondag incluis) tot 13:00 uur op je nest liggen..
Waarom K3 zal je je afvragen?
Ach, misschien ontdek je het zelf, het is in ieder geval weer een 18+ achtig iets. Schandalig, zullen jullie misschien denken, maar ach, als wethouders het mogen….;)Vandaag weinig boeiends te melden, behalve dat de pilletjes uit Katwijk vandaag aardig in het nieuws zijn. Flink artikel in SP!ts gelezen, en best interessant. Na 50 pillen gebeurt er pas wat, dus ik ga er binnenkort ff 49 nemen
. (Game met fans van K3)
Author: jpschadde
PvdA de gekstuhh!
Ik wil het niet. Nee, ik moet het niet ook gaan doen. Weer zo’n imbeciel die zijn mening ventileert over de populairste Nederlander van dit moment.
Rubberen Robbie. Onze beschuitlul. Onze oerstomme Clinton. Macho, Haantje, Lamlul. Rukker, Rubberen Robbie, kamikazerakker.
Morgen in Sp!ts, dit stuk. Het maakt hem en vooral de mensen rond hem allemaal geen zak uit wat de buitenwereld van hem weet, op enkele dingen na. Het snuiven van Coke en en nemen van illegale hoeren maakt je in de politiek (als iedereen het van je weet), onbetrouwbaar.
Ja hoor, Balkenende heeft nog nooit porno gezien. Nee, ook heeft ie nog nooit coke gebruikt/gezien dat het gebruikt werd. Nee, dat doet JPtje (ja, hij maakt ook mijn voorletters nog een tot schande) niet.
Vandaag in Sp!ts, zijn geweldige column. Het is moeilijk om in de openbaarheid te treden als iedereen een mening over je heeft. De meningen weergeven is dus in mijn ogen het beste. En dat doet ie goed. Erg goed. Hij kan er een boek mee vullen. En hopelijk verdient hij er beter aan dan miss van Royen..
En dat alles door de hoer herself (ja hallo, ze is toch halfnaakt, of niet?). Ik heb haar een paar keer op tv gezien, en vond haar wel grappig. Ze praat vervelend. Knap dat onze rukker met haar een privégesprek kon aangaan. Knap dat ze zijn informatie misbruikt om er zelf beter van te worden. Nee, dat is niet in de haak. Dat is geenstijl. Maar dan erger. Het is erger dan naar de hoeren gaan. Het is erger dan coke snuiven. Hoogverraad. Smerig. Vies. Nee, dit is niet pluis… Rob, sterkte! (© pic rechtsboven..)
Favourytjes
Edgar vint dad iek nyt meet spelvauten h00r t3 tiep3n. Ik dacht dat ik toch redelijk mijn best deed altijd, maarja. Ik heb geschreven dat ik op MSN bedreigd werd ofzo. Dat is natuurlijk gelul, Sammiej is altijd al lief geweest, alleen had ze nu een ander mailadres
.
Kan ik het hebben over Adam Curry waar ik nu dagelijks naar luister, die waarschijnlijk stiekum voor zichzelf een speeltje heeft gekocht. Of dat ik KazaA Lite heb gedownload. Of dat Mark, van Idols een nieuwe site heeft. Of een paar interessante telefoonnummers geven.
Uiteindelijk draait het allemaal om de plaatjes die er bij dit log staan natuurlijk. Tenminste, dat is mijn grote favoriet in mijn favorietenlijstje, wat er wél in blijft staan, terwijl de rest van de hierbovenstaande onzin, gewoon verwijderd wordt8).
Het mooiste is van alle plaatje op de site van de plaatjes wel het plaatje links. Dit is namelijk DirtyGert, of zou het toch Dagmar zijn
? Vanavond maak ik wel wat foto’s onder de douche tijdens de basketball-training…
Rob Oudkerk neukt er op los :)
Nu moet ik toch een heerlijk fotofuckje pikken van flooter op reet.. Geniaal!
Het mag duidelijk zijn; Rob Oudkerk heeft een beetje gezeik. Kijk; Onze Rob heeft een openbare functie. Hij is een voorbeeld voor ons allemaal. Zo zou het, politiek correct, moeten zijn. Echter, ik ga niet iedere Marrokkaan een Kut-Marokkaan noemen, en ik ga al zeker niet naar de hoeren. Maar waarom zouden wij ons, als publieke menigte, bemoeien met het feit dat onze Rob bij prostituees op bezoek gaat. Hoeren zijn er toch om geneukt te worden, of niet soms?
Porno bekijken, is een favoriete bezigheid van hem. De kranten staan er vol van, het is zooo geweldig nieuws! Niet dus. Weet je wat nieuws is? Degene die het account post waarmee Rob Oudkerk zijn recensies schrijft op Hookers.nl. Dan is zijn openbare functie pas echt openbaar.
Hij is trouwens nog niet officieel gespot op een hoer ofzo, dus het valt allemaal nog wel mee. Het vreemde is in mijn ogen wel, dat Heleen van Royen (de schrijfster die overal over vertelde in haar column..) kennelijk het hoerenforum bezoekt. Wat doet zij daar?
En dan nog alles over Rob op het forum.
UPDATE:Geenstijl schrijft ook over Robbie, en heeft onderzoek gedaan.. Trouwens, Wouter Bos schijnt het in de Darkroom vaak met ene Edgar te doen..
Maf, erg maf…
Ik wilde eigenlijk even een eigen domeinnaam registreren. Welke dat is, kan ik natuurlijk moeilijk zeggen, want dan registreert Edgar het waarschijnlijk;). In ieder geval ging ik naar hosting.pagina.nl en keek ik daar wat rond. Met verbazing kijk ik naar een banner, wat via deze link gaat. Op de site staat dus het volgende:
Heel erg maf dit; linksboven staat dus de index.html die ik op mijn eigen server heb staan.
Ik weet niet hoe dat werkt, maar grappig vind ik het wel. Vraag me nu dus heel erg af of jullie dat ook zo zien op die site, of gewoon iets anders misschien?
Anders is het gratis reclame; en moest ik het bannertje maar eens aanpassen
…
Loggen voor jezelf
Loggen doe je voor jezelf. Zo is het bij mij in ieder geval wel. Bij reet, VK & GS werkt dat msischien niet zo; in zo’n geval is het best leuk om te schrijven voor anderen. Als je duizenden bezoekers per dag hebt, ga je je wat meer op je bezoekers richten. Grappige dingen zijn er zat te vinden op internet, dus waarom zou je dat niet veelvuldig posten, ten behoeve van de glimlach op je eigen gezicht, alswel op het gezicht van de andere bezoekers8).
Waar ik op doel, is Edgar. In deze logs (LOG 1 & LOG 2) vind hij het interessant om nogal vervelend te reageren. Moet je vooral zo blijven doen. Daar houden mensen van. Of niet natuurlijk. Ik in ieder geval niet.
Het is een van de redenen waarom ik de laatste dagen niets schreef. Geen fut, veel andere dingen te doen, maar ook die vreselijke nicht (ik vind Edgar toch wel een foute naam, en google ook -zie foto rechts-) van een Edgar.
Joris doet er helaas niets tegen;
“Ik kan hier zeer weinig tegen doen, en ip-nummers geef ik ook niet vrij.”,
dus jongen, flikker op, ga je moeder vervelen:)!
Vleugeltjes…
Ik denk dat de mensen die onderstaand vragenformulier hebben verzonnen, niet zo’n heel hoge score hadden op de IQ-test van BNN. Nu had ik zelf ook niet een echt hoge score, viel me weer wat tegen. Kan ik excuusjes gaan zoeken
(10 uur slapen in 3 nachten, 2 vragen te laat met intoetsen omdat ik tegelijk weblogs keek, 2 vragen foute antwoord indrukken, terwijl ik goede antwoord wist, etc.), maar dat is stupid.
Ik kwam dus uit op een uitslag van 125. Voor het eerst dat ik zo’n test deed trouwens. 120 – 130 = HBO + / Universitair. 125 is niet overdreven hip ofzo, dus om van mezelf nou te zeggen dat ik geniaal ben, nee
.
Ik zag voor jullie nog dit geweldige filmpje op internet voorbijkomen, geweldig! Is mij ook wel s gebeurd. Of niet natuurlijk:?. Oja, een valentijnskaart is ook een must-have-seen8). Dit is schandalige kut-onzin, en hierbij hoef k niet eens te zeggen wat ik denk:).