Site is down; komt misschien nog wel terug. Maar het gaat toch om de foto, he Gertjuh
?
Friedchicken gaf me de opdracht om een logje te schrijven. Dat doen we dan dus maar. En dan vraagt ie om geile homoseksuelen met een roos in de mond, wat niet prettig is om over te loggen:?… Dan mezelf maar afvragen wat die lavalampen in het plaatje doen? Decoratie, of worden er verderop in de plaatjes boeiender dingen mee gedaan? GebakkenKip leende zijn DJ-spulletjes uit aan dit meisje en hoorde wat er van kwam. Kennelijk was het niet om aan te horen…:P
Jette (de dame van hierboven voor bezoekers als TinyTimmie enzo die daarop wanken8)…) was ook op het feest. Blond, zingt in flessen, dol op roze, & single! Hoe je aan dr MSN komt mag je hier gaan uitzoeken. Ik heb in ieder geval weer gesproken *kuch*…
Author: jpschadde
Nieuw nieuws
jpschadde is weer eens wezen basketballen. Ging natuurlijk weer niet zachtzinnig (teveel lol is ook niet goed; daar krijg je echt slecht basketbal van) en jpschadde ging lekker door zijn enkeltje. Lekker laten rusten. Ofzo.
Toen kwam jpschadde thuis en ging hij eens internetten, voor het ‘Need for Speeden’. Wat een kutverslaving trouwens, maar over verslavingen komt later meer:P. In ieder geval; ik ging de reacties checken en zag deze link staan. Aanradertje.![]()
Saskia is zo’n meisje dat een string draagt onder een te strakke doorschijnende broek. Zo’n meisje dat haar mobiel aan laat staan onder de les. Zo’n meisje dat elke zaterdag dronken wordt. Elke zaterdag met een andere jongen zoent. hier meer over Saskia ![]()
Vraagt jpschadde zich alleen nog af, wanneer hij op deze rulerende weblog mooie onzin mag gaan posten8)?
Need for Speed: Underground
Er is een reden waarom ik de laatste dagen weinig log. Ten eerste heb ik een soort continu-koppijn, maar die is niet heel erg. Wat wel heel erg is, is mijn nieuwe verslavende spelleke. die van het topic ja...
En als je op het plaatje klik, zie je de hele screenshot van mijn autootje.. Een nogal getunede Toyota Celica. Loopt dik 300kmph. Of rijdt. Whatever.
Nu deze site ff overzetten op deze site, en hopen dat het een keertje lukt
.
They found Nemo…
Ik moet de DVD van Finding Nemo nog ff halen; als mijn pa dan ff een dvdspelertje haalt… Maar ff snel een logje tussendoor, want dit plaatje is wel weer ff geniaal8). Thx angel:D
1maal winst te pakken :D
Na een gigantische pot (NOT) natuurlijk weer gewonnen met basketballen.
De mensjes van het team uit Oegstgeest konden ons niet aan. Kan je nagaan; Arie scoort gewoon maar paar puntjes, en jpschadde speelt nog erger dan een emmer stront. Sjongejonge, dat je jezelf zo kan vernederen. Maar whatever, na de wedstrijd lekker douchen (NOT). Niet dus
.
Legionella geconstateerd in de sporthal in het Rijnlands Lyceum. He bah, dan moeten we stinkend naar huis. Stinkend naar huis dus. Richting thuishonk zegmaar; ‘de Boors’ bij Grasshoppers… Daar hebben we met z’n drietjes heerlijk gedoucht, he Arie en Sander
!
De foto’s zijn helaas mislukt, maar ze waren zeer heet…
Kwam ik nog een flash-dingetje tegen van Paris Hilton. Weet niet wie het is, maar haar vriend had porno van d’r verspreid over het wijde web. Altijd leuk dus:D.
Verhaaltje
Ik zal mijn best maar weer eens doen op een leuk verhaaltje. Allereerst moet ik zeggen, dat ik straks weer ga basketballen. 17.00 in Oegstgeest, en zonder na afloop te douchen want er is Legionella. Lekker hoor! Maar wel een mooi filmpje
.
Het verhaaltje begint met de Mario-samenvatting: KB vertelde al over dit spel en deze knutselpoppen, maar HIER laten een paar addicts zien dat je het spel in 11 minuten kan uitspelen. Tig logs berichtten over allemaal Mariodingen, maar hier heb je alles ff samengevat
. Als je in de 11 minuten ff iets anders wil horen, laat je gewoon wat artiesten iets voor je zingen. Gekke site ook weer..
Als je het allemaal zat bent, klik je op deze link, waar een man laat zien dat nokia-telefoons gevaarlijk zijn
. Erg gevaarlijk…
Daarna surf je naar het verjaardagscadeau dat ik volgend jaar aan mijn vriendin ga geven; dan krijgt ze een beetje meer aandacht, en dat is dan niet heel erg gek8). Kan ze meteen een man versieren met veel geld en zo voor mij een nieuwe BMW kopen.. Nadat ze die auto voor me heeft gekocht kan ze die rijke stinkerd aan een boom hangen..
Daarna ff een sigartje opsteken voor haar moeder, waar DIT gebeurt. Van Russische makelij; erg schattig gedaan
. Na dit viezige smurfen-flashje, kan je dan gewoon weer aan het werk. Wie heeft er op alle links geklikt? En, grappig;)?
Het internet-verhaal…
Sommige mensen worden rijk door het ‘heilige WWW’ zoals mijn Duitsleraar het altijd noemde. De meesten niet.
Internet is een anarchistische getto waar groepsverkrachtingen, discriminatie, overvallen, laster, oplichting, diefstal en vechtpartijen aan de orde van de dag zijn. Digitaal weliswaar maar dat mag de pret niet drukken. We zijn online allemaal vrije jongens die kunnen zeggen wat ze denken en downloaden wat ze willen. Geen IP-ban die ons tegenhoudt.
HIER wordt (door de dwaas van het plaatje) de waarheid geschreven. De halve waarheid.
Het is niet zo dat internetters kinderachtig zijn; mensen die zich veel op internet bevinden hebben hogere grenzen. Wij schrikken niet meer van een röntgenpik die wordt afgezogen door een röngenhoer, waarvan je er 300 per dag (alleen dan niet in röntgen) tegenkomt op het net. Typ een foute URL in en je komt op geile harde porno (18+)!. Lach om stomme trutten die het met honden doen en klik het dan weer weg. Je kan grappen maken over mensen, alleen dan veel harder dan in bijvoorbeeld een column in een krant.
Hier klopt dus geen zak van, maar het is wel grappig
.
De platte, grove en harde stijl die op internet de toon aangeeft, werkt domweg niet op televisie. Het is te puberaal. Smaakloos. Geen wonder dat Theo van Gogh een website is begonnen. Wij gedragen ons als pubers zonder zelfkritiek die kijken tot hoe ver ze kunnen gaan. Lekker schreeuwen, lekker schoppen en lekker scoren. Zoals een hooligan die, nadat je hem vraagt waar al zijn agressie toch vandaan komt, keihard “kankerjoden” begint te joelen. We zijn de kut-Marokkanen van medialand.