Het voordeel van werken bij een reclamebureau, met de redactie van een magazine, is dat je snel op de hoogte bent van alle nieuwe trends. Dat je uitnodigingen krijgt voor heel veel productpresentaties en modeshows en dat soort gebeurens. jpschadde mocht dit geurtje al gebruiken; zeer aangenaam.
HeWood heet het, van Dsquared2. Efraïm wees me op het feit dat Wood ‘natuurlijk’ erectie betekent, wat in de persberichten ook wordt verteld. Je kunt het overigens ook als volgt vertalen: ‘hout’. In september in de winkels; tip! Te herkennen aan de -ja echt, je verwacht het niet- houten omranding. Presentatie van de nieuwe geur was in de Jimmy Woo; dit slechts om een prijsindicatie af te geven ;-).
Is dat dan een soort van ODOW? Lijkt me geen lekker luchtje…
Ontzettend dikke ochtend wood ja, hahaha (A)!
De ontwerpers aten de avond ervoor veel ananas.. ..flauw ;). Zijn overigens wel gay die gasten die het verzonnen hebben en het merk komt uit de gay-scene, dus voor de gaybashers in Amsterdam is dit een uitermate geschikt luchtje…
Ga er gemakshalve van uit dat jij voor de hele vrouwelijke helft van de familie zo’n luchtje regelt!! (die van je ma mag je ook wel aan mij geven…)
Euh.. ..het is een luchtje voor mannen en ik vrees dat een flesje een euri of 80 gaat kosten. Hoe verwacht je dat ik met mijn zomerbaantje dat ga betalen? Jij rijdt een dikke Audi, ik een fiets van 4 jaar oud die eigenlijk te klein is. Jij hebt een huis om van te dromen en ik heb een kamer van 3 bij 3. Niet dat ik klaag, maar gewoon om even aan te tonen dat jij toch degene zou zijn die voor de hele familie even dit luchtje regelt ;).
Toch maar weer blond verven de volgende keer… Ik lees ook altijd verkeerd. Maar goed, de tijd dat wij alles betaalden is voorgoed voorbij Sjampie! Waarom denk je dat wij tegenwoordig in dat mooie huis wonen (en vanavond alweer… de bbq aanstoken hahahaha)! Kusjes xxxxxx
…aansteken!