Ik vroeg Nossie van www.cdfreaks.com iets, meteen maar op weblog bij hem ![]()
www.nossie.com > en daar sta ik dan, op een ere-ubern00b plaats
.
Bedankt hoor schatje
Jij bent iig wel een linkje waard ![]()
Ik vroeg Nossie van www.cdfreaks.com iets, meteen maar op weblog bij hem ![]()
www.nossie.com > en daar sta ik dan, op een ere-ubern00b plaats
.
Bedankt hoor schatje
Jij bent iig wel een linkje waard ![]()
Werd op IRC attent gemaakt op een nieuwe communistische site met plaatjes like these:
meer hier
Ja hoor, vandaag een leuke brief gekregen joh :S.
Weer dat Justitieel incassobureau
. 40 euro ditmaal, op de N206 in Katwijk. Bah, het is te hopen dat het een van mijn ouders is geweest die daar 19 km te hard reden, maar ik veracht dat ik het ben geweest :S.
Gelukkig heb ik gisteravond geen tegenslagen gehad tijdens het heerlijke diner in Hotel Noordzee..
zie het verhaal hier
Hitlers lid wordt te koop aangeboden door een Rus, smerig verhaaltje erbij. Mocht het waar zijn, dan weet ik waarom ze Hitler toen wegbrachten, terwijl men alleen zijn voeten onder een kleed uit zag komen. Want zo was het toch?
bah, bah, en nog eens bah…
Wil een site van een collega wat belichten
. Okay, de naam zuigt. Want wie noemt zijn site nou Thaisie.tk? Juist, alleen een puberende Br33Z4hSl3t.. en hij
.
http://www.thaisie.tk
Voor redelijk stoere foto’s, en ach, ik vind het ook wel een prettig design
..
Mensen met andere sites met stoere fotografie, reageren is toegestaan, foto’s kijken is altijd stoer
…
…een programma voor mijn webcam. Mezelf laten zien op internet is leuk, maar daar wil ik niet voor betalen. Ik heb van camarades iets gratis gevonden, staat nooit aan.. Kost teveel bandwidth. Als er 20 mensen kijken ben ik al mijn snelheid kwijt en kan ik niet eens meer internetten.
Zoek dus: een programma om wat mee te laten zien online
. En ook; (vooral) een programma om foto’s en kleine filmpjes (af en toe) mee te maken.. Wie heeft wat moois
?
http://weblog.pagina.nl/
Dan hoef je je niet te vervelen.. Irriteer je niet aan de vele dubbele berichten, webloggers jatten nu eenmaal graag van elkaar
.