Verdomde politie!

Ja hoor, vandaag een leuke brief gekregen joh :S.
Weer dat Justitieel incassobureau . 40 euro ditmaal, op de N206 in Katwijk. Bah, het is te hopen dat het een van mijn ouders is geweest die daar 19 km te hard reden, maar ik veracht dat ik het ben geweest :S.

Gelukkig heb ik gisteravond geen tegenslagen gehad tijdens het heerlijke diner in Hotel Noordzee..

Thaisie.tk

Wil een site van een collega wat belichten . Okay, de naam zuigt. Want wie noemt zijn site nou Thaisie.tk? Juist, alleen een puberende Br33Z4hSl3t.. en hij .
http://www.thaisie.tk
Voor redelijk stoere foto’s, en ach, ik vind het ook wel een prettig design ..

Mensen met andere sites met stoere fotografie, reageren is toegestaan, foto’s kijken is altijd stoer

Al weken op zoek naar…

…een programma voor mijn webcam. Mezelf laten zien op internet is leuk, maar daar wil ik niet voor betalen. Ik heb van camarades iets gratis gevonden, staat nooit aan.. Kost teveel bandwidth. Als er 20 mensen kijken ben ik al mijn snelheid kwijt en kan ik niet eens meer internetten.

Zoek dus: een programma om wat mee te laten zien online . En ook; (vooral) een programma om foto’s en kleine filmpjes (af en toe) mee te maken.. Wie heeft wat moois ?